Barion Pixel
Osobně ověřené nabídky

U nás v Travelkingu pobyty osobně ověřujeme a ručíme za to, že každý z nich bude stát za to.

Podle čeho pobyty ověřujeme?

Každý pobyt označený nálepkou Osobně ověřeno musí splňovat alespoň 2 ze 3 kritérií:

  • Pobyt ověřil člen Travelking týmu

    Všechno jsme si vyzkoušeli a víme, co vám nabízíme.
  • Z pobytu se vracejí spokojení zákazníci

    Vážíme si vaší zpětné vazby. Hodnocení alespoň 4/5 je známka vaší spokojenosti.
  • Zákazníci si pobyt vybírají opakovaně

    Věříme, že pokud se k pobytu zákazníci vracejí i po sté, je skutečně kvalitní.

Garni Hotel Tatrys ***

4,2/5
(Celkem 5 hodnocení)Skvělé
Vysoké Tatry, Slovenská republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

3/5 (Darina Melišová) ( - Slovensko)

S pobytom sme boli viac spokojní ako nie, hotel je pekný, čistý, útulný a aj keď je starší je pekne zrekonštruovaný. S čim sme spokojní neboli, bola predovšetkým komunikáciu s personálom a úroveň služieb, hlavne stravy. Raňajky boli formou švédskych stolov, bolo tam všetko čo tam byť má, ale keď sa niečo minulo, tak to často vôbec nedoložili, aj keď raňajky končili za polhodinu. Obliali nás raz pri večeri pivom pri roznášaní, čakali sme ako malé odškodné, že nás aspoň nezapočítajú nápoje, keď už nás obliali. Ale vyúčtovali nám všetko do centu. Požiadali sme o raňajkový balíček, lebo sme ráno skôr chceli odísť, recepčná ich omylom dala niekomu inému, na jednej izbe sme mali televízor, na ďalších dvoch nie, na recepcii nám povedali, že žiaľ nevedia nám pomôcť, televízorov je málo. Boli sme tu počas 3 večerov, každý deň bolo na večeru soté na smotanovej šťave, síce vždy inak ochutené, ale základ bol rovnaký. Keď sme o niečo požiadali čašníčku, ktorá mimochodom bola celkom milá, na všetko sa musela ísť pýtať nadriadeného, asi nemala kompetencie rozhodovať o čomkoľvek. Celkovo bol pobyt fajn, ale spomenuté skutočnosti, nám ho trochu znepríjemnili.

5/5 (Jitka K.) ( - Česko)

Pobyt odpovídal prezentaci, hotel nám vyšel vstříc a nedopláceli jsme za dítě, přestože už dosáhlo věku, kdy by platit mělo. Na recepci k nám byli velmi vstřícní a služby hotelu byly v pořádku.

4/5 (Martina H.) ( - Česko)

S pobytem jsme byli vcelku spokojeni. Slabá stránka tohoto pobytu - v hotelu byla velmi nízká kvalita polopenze.

5/5 (Věra H.) ( - Česko)

Byli jsme velmi spokojeni, všechno odpovídalo nabídce i našim představám.

4,2   Skvělé 5 hodnocení

Pokračováním prohlížení těchto stránek dáváte souhlas se zpracováním cookies v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. OK