Chci být kontaktován na
Ověření dostupnosti
Chcete si ověřit, zda má hotel ve vybraném termínu volný pokoj? Rádi vám s ověřením termínu pomůžeme. Vyplňte formulář níže a my se vám co nejdříve ozveme.
Chcete si ověřit, zda má hotel ve vybraném termínu volný pokoj? Rádi vám s ověřením termínu pomůžeme. Vyplňte formulář níže a my se vám co nejdříve ozveme.
Nenašli jste odpověď na vaše otázky? Podívejte se na všechny často kladené otázky
Portál Travelking provozuje společnost:
TPF group s.r.o.
Dvořákova 44/14, Brno 602 00, Česká republika
IČO: 02642328 | DIČ: CZ02642328
Využijte náš věrnostní systém a sbírejte kredity za různé činnosti. Získáte je při nákupu pobytu, vyplněním dotazníku apod. Takto můžete výrazně ušetřit.
1 kredit = sleva 1 Kč.
Samozrejme - využite nákup kupónu bez rezervácie termínu - tento kupón je prenosný na akúkoľvek osobu. V objednávce navíc můžete zvolit možnost „Dárkový kupon“, který vám zašleme poštou. Dárkový kupon vytiskneme, zalaminujeme, vložíme do krásné obálky z ručně vyrobeného papíru a jako správný dárek jej převážeme ozdobnou stuhou.
Kupón je automaticky odeslán na uvedenou e-mailovou adresu hned, jakmile je vaše platba připsána na náš účet. Pokud jej nemůžete dohledat v přijaté poště, mohla pravděpodobně nastat jedna z následujících situací:
Nevyžádaná pošta
Nejdříve vždy zkontrolujte svůj e-mail, zda vám kupón nespadl mezi spamy. U Gmail.com zkontrolujte složku Spam, u Seznam.cz Nevyžádanou poštu, v případě účtu na Centrum.cz složku Hromadné.
Pokud zde kupón nenajdete, kontaktujte nás na info@travelking.cz. Do e-mailu napište variabilní symbol objednávky, následně vám kupón znovu zašleme. Kupón si také můžete stáhnout ve svém profilu.
Chybný variabilní symbol
Zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol a částku do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, musíme platbu ručně dohledat. Pošlete nám na info@travelking.cz e-mail, který bude obsahovat správný variabilní symbol objednávky a číslo vašeho účtu pro dohledání platby.Chybná kontaktní adresa
Pokud vám nedošly ani platební pokyny k objednávce, může to být špatně zadaným e-mailem. Sdělte nám tuto skutečnost na info@travelking.cz společně s informací, který pobyt jste si objednávali.