Hodnocení napsáno: 16. 10. 2018
Dobrý den, musím napsat, že jsem byla velice zklamaná. Welnes v hotelu včetně vstupu do bazénu je v provozu pouze od 14,00 do 21,00h, to znamená, že v den příjezdu /14.00/ už nelze žádnou proceduru absolvovat, totéž platí v den odjezdu.
Celý welnes obstarává jedna paní, takže za jeden den moc masáží nestihne, vzhledem k počtu 75 hostů. Na dotaz na neomezený vstup do bazénu mi pan recepční sdělil doslova: "a co byste tam chtěli dělat, plavat se tam nedá, je to malý bazén." Naštěstí se nám podařilo najít termín alespoň na vířivku. Takže co se týká relaxace v hotelu - totální katastrofa. Mimochodem při odjezdu vracelo nevyužitý woucher na masáž dalších 8 lidí,které jsem viděla, ale určitě jich bylo víc.
Alespoň nám přálo počasí, takže jsme mohli být skoro celý den venku. Nevím, co bychom dělali za deště, na pokoji se nedá ani číst, byl velice tmavý a žárovky slabé.
Jídlo bylo chutné, obsluha příjemná, k tomu nemám nejmenší výhradu.
Celkový dojem ale je - hotel Karolína už nikdy, bohužel.
Reakce hotelu
Dobrý den,
děkujeme za váš názor. Myslíme si však, že kdybychom vám určili čas procedury, budete také nespokojená. Vybírat bylo z čeho, časy byly volné, ale bohužel ne dle vašeho požadavku. Nikdo žádné vouchery na procedury nevracel, myslíme si, že není vhodné si takto vymýšlet a účelově poškozovat podnik. Je nám velice líto vaší nespokojenosti, ale ve vhodném určení času nikdy nebudeme moci vyhovět všem. Když se podíváte, kolik hostů k nám zavítalo, dle stavu prodaných kuponů, a porovnáte s počtem vámi podobných recenzí, zjistíte, že se jedná opravdu pouze o mizivou část hostů. Takže to není tak, jak uvádíte. Většina lidí jede za okolní horskou přírodou. Pokud hosté chtějí lázně, koupele a procedury, potom volí lázně a podobné jim podniky. Přejeme vám všechno dobré....