Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Recenze a hodnocení: Hotel Velveta *** (Krkonoše)

3,5/5
(Celkem 11 hodnocení)Dobré
Špindlerův Mlýn, Česká republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

5/5  
(stanislav B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 13. 9. 2022
pojedu zde po druhé libilo se
1/5  
(Aneta M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 26. 9. 2021
Naprosto příšerná zkušenost! Přijeli jsme v pátek na večeři a v sobotu odjížděli po snídani, déle bychom zde nevydrželi. Personál=jeden člověk. Pod barem prázdné flašky od rumu. Podle toho vypadal i servis. Nevaří, večeře dovážena, nedala se pozřít. Dva talíře jsme dostali ihned, druhé dva až za půl hodiny. Všude se vetralo, protože jediný zaměstnanec hotelu ubytovával svého psa, který byl v kuchyně, v hotelu, všude. Měli jsme pocit, že žijeme v psí boudě! Ani nemluvím o tom, že s námi cestovaly dvě děti. Chtít alespoň džus bylo nemožné! Syn dostal jeden poslední zbylý a podotýkám, že v něm plavala plíseň. K snídani jsme nedostali ani talířky, jen housky s máslem, džemem nebo sýrem. Kávu nám zalili špinavou vodou ze staré konvice a dolili krabicovým mlékem. O pokoji a špíně v hotelu se ani nevyjadřuji, spali jsme na starých prodřených prostěradlech! V hotelu bylo pět aut a všichni v naprostém šoku! Zadarmo drahé, naprosto otřesný zážitek! Wellness se prý akorát napouštěl a ten smrad, který z něho šel byl naprosto otřesný. Strašné!!! Nikdy více!!!
4/5  
(Nela V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 3. 10. 2020
Prostředí kolem hotelu bylo krásné, klidné, plné zeleně. Hotel také pěkný, útulný. Co nám vadilo, tak malé porce večeře (druhý chod) a velmi špinavý ubrus u našeho stolu, který po celou dobu nikdo nevyměnil. Pokoj čistý až na vlasy a prach na záchodě. Personál hotelu byl vstřícný a milý :-)
3/5  
(Tomáš P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 30. 9. 2020
V létě jsme si objednali 2 noci v tomto hotelu. Značení je dobře viditelné, hotel lze snadno nalézt. Nachází se v klidném a pěkném prostředí. Po příjezdu jsme byli uvítání ochotným recepčním a bohužel jsme zjistili, že se z objednávky vytratila poznámka, že přijedeme s naší skoro 6-ti letou dcerou a nebyla připravena přistýlka. Pan recepční nám ihned nabídl, že nechá připravit jiný pokoj a že potřebuje cca 20 minut času. Vzal jsem tedy dceru na procházku a za půl hodinky už jsme nesli věci na pokoj. Nemáme přehnané nároky a chápeme, že provoz hotelu není jednoduchý a levný. Jsou však věci, které se nám nelíbí a nejsou příjemné. Pokud je však v pokoji prach, zejména kolem postelí, vlasy ve sprchovém koutě, větrák zanesený prachem nebo chybí mýdlo na ruce, nedělá to hotelu dobrou vizitku a pobyt není příjemný, Vše uvedené jsem ráno v 10 hodin hlásil na recepci, kde byla slíbena náprava. Ani po 8 hodinách našich výletů se tak nestalo. Prach jsme utřeli a vlasy spláchli již po příjezdu, mýdlo jsme naštěstí raději koupili sami. Co musíme pochválit je stravování. V kuchyni prý vaří maminka pana recepčního a všechna jídla byla opravdu výborná. Znovu bych však stejný hotel neobjednal. Hodnocení tedy 3 hvězdičky.
4/5  
(Milan J. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 9. 2020
Spokojenost
2/5  
(Zdeněk P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 9. 2020
V hotelu se nám nelíbilo. Vše začalo už tím, že jsme se měli ubytovat na pokoji, který neměl převlečené povlečení, vynesený koš a použité ručníky po předchozích ubytovaných. Napraveno poskytnutím uklizeného a většího pokoje. Jinak nám bylo poskytnuto vše, co bylo slíbeno, ale na každém kroku byla vidět snaha o šetření. Jak na množství a kvalitě jídla, tak na úklidu. Například ubrusů na stolech si za celý víkend nikdo ani nevšiml a drobky od předchozích strávníků tam měly své pevné místo. Na celém hotelu je vidět potřeba rekonstrukce. Situaci nemohl zachránit ani milý a vstřícný pan recepční, který bohužel musel zastávat ještě funkci barmana, číšníka a kotelníka. Byli jsme ubytováni v září, kdy už letní sezóna tolik nefrčí a zimní ještě nezačala, ale mohlo to být lepší.
4/5  
(Jana M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 8. 2020
Prostředí pěkné, ale chybí inzerované hřiště.
4/5  
(Robert H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 8. 2020
Prostředí hotelu celkem dobrý. Popis odpovídal popisu. Obdrželi jsme vše dle popisu kuponu. Strava byla průměrná. Personál hotelu v pohodě. Výlety po okolí super. Sněžka, Labská přehrada, bouda . Pramen Labe a lanovkou na Medvědín super.
5/5  
(Josef Zídka Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 28. 7. 2020
Hotel byl perfektní a obsluha usměvavá a příjemná. Jídlo bylo výborné.
4/5  
(Pavlína S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 7. 2020
Prostředí hotelu krásné. Pokoj pěkný, čistý. Bohužel u hotelu není žádné hřiště, i když na Travelkingu to uvádějí. Špinavé ubrusy, vůbec nebyly měněny za celou dobu. Jinak jídlo super, personál vstřícný, wellness krásný.
2/5  
(Hana N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 30. 6. 2020
Z pokoje jsme neviděli nic jen nějakou skaredou terasu. Nedostali jsme ani nápojový lístek. Měli jsme v balíčku zaplacenou vířivku a bez omluvy nebo kompenzace nic. A vrchol byl když jsme se o pět minut opozdili s odjezdem tak na nás bouchali ať pokoj okamžitě opustíme. Nikdy více!