Recenze a hodnocení: Hotel Fontána *** (Mariánské Lázně)

3,5/5
(Celkem 24 hodnocení)Dobré
Mariánské Lázně, Česká republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

4/5  
(Věra B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 23. 9. 2019
Z důvodu rekonstrukce nám byl nabídnut pobyt ve Františkových Lázních v hotelu Sevilla, ubytování a služby byly ve stejném rozsahu jako v hotelu Fontána.
3/5  
(Dana Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 9. 2019
Hotel byl dle mého očekávání, co jsem ovšem nečekala byla naprostá neochota a hulvátství personálu zejména při snídaních.
4/5  
(Soňa D. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 10. 9. 2019
Starý hotel volajúci po nutnej rekonštrukcii, ale personál veľmi milý a strava výborná.
2/5  
(Jitka Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 9. 2019
Pokoje i vybavení je nejen staré, ale hlavně nefunkční a špinavé. Wellness odpovídá a nemám k němu připomínek. Strava ucházející, ale podávající personál nepříjemný a především nedodržující hygienické zásady. (paní ve stejných rukavicích nandavá jídlo, jde ven kouřit a pokračuje ve vydávání večeří atd.)
3/5  
(Lech B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 9. 2019
Procedury - perfektníHotel - ok ale potřebuje investiceStrava - kvalita přijatelná, způsob podávání příšerný, hygiena kataftrofická
3/5  
(Michal K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 8. 2019
Řeknu to takhle. Hotel potřebuje rekonstrukci, ale budiž. Jen co nepochopím, tak je vybavení. Záclona roztrhaná, prostěradla na posteli děravé, stejně tak prodřené ručníky. Snídaně docela ok, sice vše pořád stejné, ale ok, voda s citronem, která už zde leží poměrně dlouho je teda hnus! To nikdo neumí vyměnit či při doplňování vypláchnout? Hrůza! Večeře spíše jako v bufetu, ale beru to. Porce slabé, ale je to o člověku... Nemají kuchyň. Nápoje v automatu je tragédie. Ubrusy v jídelně asi nikdo nevyměňuje. Informace na hotelu staré a neaktuální. Třeba zámek Kynžvart uvedený za 110.- a přitom je 150.- Ovšem ceníky jsem znal dopředu. Když jsem se na hotelu na něco zeptal, tak už byl problém. Nejsou zdejší, byla cítit trochu neochota. Dostal jsem šanon, kde je vše uvedeno - ovšem opět neaktuální informace. No a poslední na závěr. Pokoj byl navýšený o poplatek za výhled, který jsem nežádal. Nikdo se na nic neptal a bral to jako samozřejmost. Za sebe řeknu jedno. Do tohoto hotelu už ne.
5/5  
(Vladimír K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 11. 2018
Prostředí OK, pobyt odpovídal popisu, obdrželi jsme vše, co byla na kuponu uvedeno. Strava výborná, personál vstřícný, bezva procházky okolo Labe, bylo nám líto, že nebyly volné termíny pro vstup do bazénu.
2/5  
(Hanka Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 13. 10. 2018
V tomto hotelu se zastavil čas před 20.lety. Vybavení strohé a zašlé, opadává omítka, parkoviště v odlehlém dvoře - nechat tam auto je celkem o strach. Paní recepční neochotná až nepříjemná. Jediné plus bylo chutné jídlo a ochotný obsluhující personál. Kupovat si nápoje z automatu k večeři je naprosto ubohé a to včetně kávy. Nabízený bar v hotelu neexistuje! Fota hotelu rozhodně neodpovídají současnému stavu.
5/5  
(Jana Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 10. 10. 2018
Vše bylo tak jak bylo popsáno, měli jsme se dobře.
5/5  
(Jitka V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 24. 9. 2018
Ubytování jsme měli moc dobré byli jsme spokojeni. S ubytováním byla spokojená i moje maminka a sestra. Wellness služby byly dobré, strava byla taky dobrá, moc nám chutnalo. Akorát se nám nelíbilo, že při večeři byli skleničky strašně špinavé. S personálem jsme potíže neměli uklízečky byly příjemné. Na jaře si chceme opět nějaký ten pobyt zopakovat.
3/5  
(Josef R. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 9. 2018
Exteriér hotelu před rekonstrukcí. Interiér odpovídal fotografiím. Personál průměrný. Ale co mě překvapilo bylo dokupování nápojů k večeři z automatu. Nejlepší z pobytu byly wellnes služby a okolí.
2/5  
(Marie K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 24. 7. 2018
Hotel samotný a jeho služby neodpovídají 3 hvězdám. Pokoj pěkný, ale za celý pobyt (4 dny) nikdo nepřišel uklidit, i přesto že mají psané úklid každý den. To by nás až tolik netrápilo. Největší tragédií shledaváme večeře. Snídaně byly super, kontinentální bufet, oceňuji pomazánky. Nicméně večeře zkazily celkový ráz z dovolené, ničí kvalitu hotelu a majitelka by měla zvážit výměnu personálu. Nad jejich kulinářským uměním zůstával rozum stát. Za prvé - k večeři nejsou žádné tekutiny. To by to byl takový problém dát vodu? Za druhé - na výběr 3-4 masová jídla, přesolené, přeslazené (tvrdí kamarádka a není jediná, jelikož více hostů si stěžovalo). Žádné ovoce, zelenina, saláty, nebo dezerty. Já jako vegetariánka jsem žádala o bezmasé jídlo. První večer nic, i když jsem psala v mailu, i když jsem znovu připomínala při příjezdu, nestihli se připravit. Když mi druhý den kuchařka přinesla suchou rýži s rajčetem a okurkou, neměla jsem slov. Když jsem ji další den požádala, aby připravila alespoň smažený sýr, přinesla mi plátek sýru ohřátý v mikrovlnce. Snaha vyjít zákazníkovi vstříc absolutně žádná, právě naopak. Tohle byl vyloženě výsměch zákazníkovi. Hotel silně nedoporučuji, alespoň ne do doby, než se změní personál kuchyně. Je to škoda, protože jinak bych hotel hodnotila kladně, wellness paráda, lokalita taky super.
4/5  
(Jarmila G. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 17. 7. 2018
Prostredie hotela primerané cene, pobyt zodpovedal popisu, strava dobrá, personál hotelu ústretový, všetko čo bolo napísané na kupóne sme dostali.
4/5  
(Milena D. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 2. 2018
Prostředí hotelu odpovídalo ceně. wellness OK. Personál uspokojivý a snažili se. Jen strava horší. Káva k snídani nebyla.
4/5  
(Dagmar K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 1. 2018
Spokojenost byla velmi dobrá. Očekávali jsme, a očekávání bylo naplněno.
4/5  
(Petr P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 12. 12. 2017
Hotel sice starší schodiště, výtah, balonové dveře atd., ale personál opravdu vstřícný. Obdrželi jsme vše co bylo v nabídce a ještě něco navíc jako pozornost od paní ředitelky. Strava na pět hvězdiček chutná a velký výběr pokud někdo píše něco jiného tak kecá. Jako výlety bych doporučil osada Kladská, pramen Smraďoch a pivovar Chodovar.
3/5  
(Luděk Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 11. 2017
Interiér hotelu a pokoje průměrný, pohled do dvora a místo parkování = jak po válce. Když jsme otevřeli okna v koupelně nebo v pokoji, tak už se nedala zavřít, zůstala přivřená, kování nefungovalo. O vstupenky na bazén a láhev vína jsme si museli říci. Vyzkoušeli jsme pět dálkových ovládání TV, ani jedno neovládalo. Rozpis procedur jsme dostali ve zkratkách, takže až po jejich absolvování jsme zjistili, že slíbenou aroma masáž jsme nedostali. Po urgenci na recepci jsme ji absolvovali v den odjezdu po snídani v 9.30. Jediné plus byla chutná česká kuchyně při večeři. Personál hotelu kumulovaně - recepce, obsluha - za 3, maséři - 2, školní známkování.
1/5  
(Jiří K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 13. 11. 2017
Hotel, jestli se to tak dá nazvat, nesplňuje ani základní hygienické normy. Všude plíseň, špína. Objekt v dezolátním stavu opadávající omítka a kusy balkónů kde máte strach o své zdraví. Výtah z roku 1967 bez zjevných inspekčních kontrol.
Reakce hotelu
Dle judikatury TR NS 9/2004 – T 731, musí být pravdivost sdělovaného údaje ověřitelná!K tomu, aby se mohlo jednat o údaj, jehož nepravdivostí (tj. rozporem se skutečností) je podmíněna trestní odpovědnost za trestný čin pomluvy podle § 184 odst.1, musí být jeho pravdivost ověřitelná. Za takový údaj však nelze pokládat tvrzení, která jsou jen hodnotící povahy a vyjadřují subjektivní úsudek toho, kdo je činí. Ustanovení § 1 odst. 3 vládní vyhlášky č.150/1958 Ú.I. sice chrání stěžovatele před tím, aby byl za svou kritiku postihován, to ovšem jen za předpokladu, že k této kritice volí odpovídající prostředky. Jestliže by šlo o kritiku učiněnou vulgárně, hrubě urážlivým způsobem či založenou na nepravdivých tvrzeních způsobilých kritizovanou osobu vážně poškodit, nevylučuje to odpovědnost stěžovatele podle občanského, správního či trestního práva, a to v závislosti na charakteru jím použitých prostředků a formulací.Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
4/5  
(Zdena K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 9. 11. 2017
Nejsme nároční zákazníci, tak jsme byli s pobytem spokojeni, dostali jsme vše, co bylo uvedeno na kuponu. Hotel byl blízko kolonády, personál mladý a vstřícný, snídaně se vším všudy, večeře dostačující. I tým masérů byl příjemný, nemám co vytknout. Jen hotel by si zasloužil nový kabát a vybavení pokojů bylo strohé a základní. Navštívili jsme park miniatur na Krakonoši a rozhlednu Hameliku, ty jsou přístupné celý rok. Jelikož bylo po sezoně tak ostatní památky byly zavřené.
4/5  
(Milena P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 31. 10. 2017
Hotel je dost jednoduše zařízen, pokud je pěkné počasí tak to nevadí. Televize byla o rozměrech většího tabletu, takže od postele nebyl obraz vidět. Strava dostačující i chutná. Proto jsme byli spokojeni.
4/5  
(Petr Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 12. 10. 2017
Hotel velice dobrý, strava velmi dobrá, služby (masáže) také na velice dobré úrovni. Jen při příjezdu na hotel byla dost nepříjemná recepční. Neochotná.
3/5  
(věra B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 10. 2017
Vrátný nepříjemný, jinač ok.
3/5  
(Petr P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 3. 10. 2017
Prostředí hotelu je velmi neudržované. Na pokoji je strach otevřít okno, aby vám náhodou nevypadlo. Mezi okenním rámem a zdivem vypadaná omítka, televizor bez ovladače, nemají na recepci pro všechny, na druhém pokoji ani televize nefungovala. Koupelna bez topení. Dle popisu pobyt neodpovídal. Co je možné pochválit byla vynikající strava. To co bylo uvedené na kuponu jsme museli urgovat (sekt, bazén), na recepci nám bylo řečeno,(pěkná výmluva) že toto přehlédli. Wellness naprosto v pořádku.
5/5  
(Hana H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 9. 2017
Hotel starší, odpovídá nabídce. Již jsem tam byla, vše bylo v pořádku. Ochotný personál. Kvalitní služby masérů. Spokojenost se vším.

Zapomněli jste heslo?

Získejte nové!

Můžete se přihlásit i pomocí sociální sítě:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Chci se registrovat

Nebo se zaregistrujte pomocí sociálních sítí:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Zapomněli jste heslo?

Nevadí! Stačí zadat váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoříte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet