Hodnocení napsáno: 6. 11. 2025
Hned při příjezdu (úterý) byla na recepci cedule, že ve čtvrtek nepoteče
voda od 8 do 16. Po 16 . hod. sice začala téct, ale úplně rezavá a to trvalo skoro do 20.hod. Tím pádem neprovozoval ani bazén, na který jsme se těšili. Bazén po příjezdu v úterý byl studený 25st., sama obsluha krčila rameny, že je tam nějaký problém. Zima byla v den příjezdu i na pokoji a v koupelně, teprve druhý den se topení trochu ohřálo. Je to nepříjemné, když je venku takové nevlídné počasí....
Samostatnou kapitolou byla strava: snídaně ve formě švédského stolu byly v pořádku, zato servírované večeře byly kulantně řečeno zvláštní , a to hlavně ve formě podávaných příloh ( bulgur ke králíku na smetaně ....na dotaz po knedlíku nám bylo sděleno, že ho nevaří). Poslední večeře byla asi nejhorší ze všech : kuřecí špíz... zhruba 6-7
kousků masa napíchnutých na jehle, tato jehla suchého masa položená přes 2 tenká kolečka pita chleba posypaného červenou cibulí a z druhé strany kousky dušeného baklažánu, červ. papriky a trochu salátu. Opravdu hladové jídlo bez chuti a zápachu...Na pokoji jsme se musely s kamarádkou najíst z vlastních zdrojů.
Jinak hotel byl hezký, čistý, personál úslužný, jenom matrace na postelích jsou velice měkké, odjížděly jsme obě s bolavými zády a při masáži mi masér potvrdil, že si na to stěžují skoro všichni klienti.
Procedury byly výborné ( arom. koupel neměla chybu i s její obsluhou p. Janou, parafín. zábal a aromat. masáž).
Ocenily bychom, kdyby nám na pokoj byla podána aspoň lahev s vodou, obzvláště v případě , kdy netekla voda. Jely jsme radši na výlet mimo objekt, protože se nedal spláchnou ani záchod. Proč nás neupozornili dopředu (nešlo o havar.stav), jestli chceme přijet, nebo posunout termín. Považuji to za krajně neprofesionální jednání.
Jinak Františkovy Lázně jsme obě navštívily již podruhé (tehdy po operacích jako křížkové lázně), takže jejich návštěva byla takovou nostalgickou vzpomínkou. Jsou stále hezké, mnohé láz. domy zanikly, jiné vznikly, co je ale podstatné...chybí tu česká klientela, čeští majitelé hotelů, mluví se tu převážně rusky a německy a my "domorodci" si tu připadáme jak na návštěvě v cizině.Škoda...velká škoda..