Recenze a hodnocení: Tisia Hotel & Spa ****superior

4,7/5
(Celkem 18 hodnocení)Skvělé
Tiszaújváros, Maďarsko (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

4,7/5

Personál

4,6

Interiér hotelu

4,9

Lokalita hotelu

4,6

Strava

4,7

Služby hotelu

4,7
5/5  
(Ágnes K. - Maďarsko Maďarsko)
Hodnocení napsáno: 14. 8. 2022
Automaticky přeloženo (Zobrazit originál)
Kultivované, náročné prostředí, moderní a pohodlné pokoje, milý a ochotný personál.
5/5  
(Milan Š. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 14. 8. 2022
Prostredie hotela pekne upravené, strava a úroveň ubytovania na vysokej úrovni zodpovedajúce 4 hviezdičkovému hotelu. Mínus vidím v tom, že brožúra s rozsiahlymi informáciami na izbách je iba v maďarskom jazyku, pričom počas pobytu som registroval, že v hotely boli zákazníci zo Slovenska, Poľska, Česka. Je v súčasnej dobe pre takýto hotel vypracovať brožúru s informáciami vo viacerých jazykoch problém ???? To iste platí aj pre jedálny a nápojový lístok.
4/5  
(Tibor H. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 12. 8. 2022
Cez travelking určite aj nabudúce všetko pekne vybavili a však v hoteli ludia nehovoriaci maďarsky musia byť pri vyúčtovaní opatrný takmer sme prišli o vyše 120eur lebo " milé" slečny si išli svoje vraj ich nezaujíma čo sme si zakúpili cez travelking oni to majú v ponuke inak ? po telefonáte s travelking bola situácia hneď vybavená a peniaze nám vrátili a jednej slečne bolo velmi ľúto druhej to bolo úplne jedno asi to tak skúša na hostí ale okrem tejto nepríjemnosti bolo všetko super aj kúpele hotel a aj personál určite si to zopakujeme ?
5/5  
(Gyuláné K. - Maďarsko Maďarsko)
Hodnocení napsáno: 4. 8. 2022
Automaticky přeloženo (Zobrazit originál)
Hotel a jeho okolí je tiché, klidné a vhodné k relaxaci. To, co bylo napsáno, odpovídalo skutečnosti. Hotel je krásný, personál milý. Koupel je vhodná pro relaxaci a také pro léčebné účely. Zajímavosti Poroszló a Nyíregyháza stojí za návštěvu.
5/5  
(Ivana P. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 31. 7. 2022
Vrelo odporúčam maximálna spokojnosť čistota strava aj personál nás milo prekvapil
5/5  
(Alexander Ž. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 30. 7. 2022
Všetko skvelé.
5/5  
(Ivan K. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 27. 7. 2022
Všetko bolo super až nato, že sme mali izby bez balkóna.
5/5  
(Tibor F. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 26. 7. 2022
veľmi
5/5  
(Ernest G. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 24. 7. 2022
Ok
5/5  
(ladislav C. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 19. 6. 2022
Moderný , luxusný vysoko estetický hotel s vysokými kvalitami služieb a personálom. Vysoká spokojnosť. Radím ho medzi TOP hoteli , ktoré somk doteraz navštívil a nebolo ich málo
5/5  
(Libor K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 6. 2022
Vše super
5/5  
(Rudolf P. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 6. 6. 2022
Všetko super , boli sme veľmi spokojní so všetkým.
5/5  
(Štěpánka T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 4. 2022
Moc pěkné, luxusní prostředí. Milý, pozorný personál, skvělé, rozmanité jídlo. Termální bazény s příjemnou teplotou. Bez nejmenší připomínky.
5/5  
(Martina Z. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 10. 1. 2022
Hotel nádherný, strava výborná, bazény v zime skôr pre starších nakoľko sú tam len termálne. Je tam jeden bazénik pre maličké detičky.
5/5  
(Martin S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 1. 2022
Podrobněji a částečně kriticky jsem se již rozepsal v předchozím hodnocení, ale aby to nevyznělo, že beru návštěvu tohoto hotelu jako špatnou volbu, to rozhodně ne (proto jsem dal 4 hvězdy v předchozím hodnocení a 5 nyní). Pokud se vyvarujete příplatkových dní, tak je to rozhodně velmi dobrá volba v poměru cena/výkon, jen je to prostě dál na východ Maďarska, ale zase jsou třeba v blízkosti (32km) velmi oblíbené jeskynní lázně v Miskolc Tapolca, které rozhodně stojí za to taky vidět, stejně jako pobýt v tomto hotelu a přidružených lázních.
4/5  
(Martin S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 1. 2022
Hotel a jeho vybavení jsou krásné, moderní, pokoj rovněž odpovídal popisu. Velmi příjemné bylo podlahové topení v koupelně. Vzhledem k tomu, že jsme si brali župany vlastní (byť byly nabízeny hotelem), absence jakýchkoli háčků na pokoji, kazila jinak velmi pozitivní dojem z vybavení a vzhledu pokoje. Kde jsem musel ubrat z hodnocení, byla strava. Bohužel pro nás (asi), jsme zvolili "nešťastný" termín, 25.-30.12. (zřejmě málo frekventovaný), kde bylo pro dny 25. a 26.12. avizované (extra příplatek za sváteční dny) slavnostní vánoční menu. Bohužel na první svátek vánoční na věčeři bylo velmi chudé bufet menu (asi jsme rozmazleni ;-) hotelem Lover/Šoproň), na snídani se rozhodně nevyplatilo přivstávat a jít na sedmou, neboť i před osmou, či lehce po osmé hodině nebylo zdaleka vše personálem doplněno. Na druhý svátek vánoční nabídli menu ala cart na večeři v ceně bufetu, ovšem s dodatkem, že nemáme objednávat žádné steaky a při objednávce dezertu brownies se zmrzlinou, byla rovněž odpověď, že bohužel nemají zmrzlinu. Objednávky ala cart měly i další úskalí, buď bylo menu jen v maďarštině a pár lístku v AJ modifikaci. Dalo se sice vyřešit apkou v mobilu, nicméně výsledkem byl strohý překlad, kde byly patrné suroviny, ale ve výsledku nebylo jasné, jaké jídlo dostanete. Ovšem na obhajobu kuchyně, musíme říci, že jsme vždy obdrželi na oko krásně naservírované pokrmy a i stejně výborně chutnající. Poté co dorazili po svátcích další naši moravští souputníci, se strava co do pestrosti bufetu výrazně zlepšila. Co bylo naprosto úžasné, obléct se do plavek a županu na pokoji, sejít schody/sjet výtahem, projít spojovací chodbou mezi hotelem a lázněmi a být u bazénů kdykoli a kolikrát za den by člověk chtěl. Lázně také super, v tuto roční dobu byly k dispozici 4 vnitřní (s různými teplotami) a jeden venkovní, plus jeden dětský brouzdák s netermální vodou. Druhou ještě takovou černou tečkou byly zmatky a fakturace při odjezdu. Platil jsem jeden pokoj na 6 dní a druhý na 4 dny byl rezervován rovněž na moje jméno. Chtěl jsem platit každé zvlášť (z osobních důvodů) a toto jsem sdělil předem na recepci. Takže nejdříve jsem platil náš pokoj, k doplatku byla větší částka, než jsem očekával, snažil jsem se tedy projít maďarskou fakturu položku po položce s recepční, nicméně moje angličtina není rozhodně bravurní a slečna recepční zrovna také nebyla „ve formě“, takže jsem to nakonec vzdal a fakturovanou částku uhradil. Poté co jsem jí sdělil, jak bych si přál platit druhý pokoj, mávala rukou a vysvětlovala, že už je uhrazen. Dobře, říkal jsem si, pak je asi vyšší částka za můj pokoj v pořádku. Pro jistotu jsem se ještě 2x zeptal, zda jsou oba pokoje opravdu uhrazeny, byl jsem ubezpečen že ano. Takže jsme odjeli a byli jsme už kousek od domova, když mi přišel mail, že nebyl uhrazen druhý pokoj. Takže po pro prostudování druhé faktury a částky tam, jsem se jal důkladně zkoumat mojí uhrazenou fakturu. Pro vysvětlení, proč nepřehlednou, jednak díky pouze maďarštině a dále obsahovala několik položek. První byl příplatek za sváteční dny (avizován již Travelkingem pod položkou „Příplatky“). Tento doplatek byl třeba překvapením pro naše zlínské souputníky, my ho objevili sice až po objednávce na Travelkingu, nicméně ještě před odjezdem do lázní a tudíž jsme s ním nakonec počítali. Druhou položkou byl příplatek hotelu za sváteční menu ! Třetí položkou byla turistická taxa a pak následovalo x položek s různými procenty daní. Zprvu mi toto nebylo jasné, ale po sečtení všech těchto jednotlivých „procentních“ položek jsem dostal celkovou částku za drinky při večeři a v baru od kterých jsem měl účty a které jsem podepisoval. Tudíž v pořádku. Co mi nebylo jasné, proč jsem tedy vlastně platil více, když faktura za druhý pokoj nebyla uhrazena? Tak jsem se soustředil na první dvě položky a znovu si otevřel stránky Travelkingu s nabídkou tohoto hotelu a zjistil, že jejich druhá položka, příplatek za sváteční menu je neoprávněná, neb byla již obsažena v příplatku za sváteční dny (obsahem – slavnostní večeře a živá hudba). Příplatky za sváteční dny byly účtovány za pokoj a noc (cena se lišila, zda se jednalo o dny 25. a 26.12., nebo 27.-30.12.). Kde ovšem byl druhý problém zvýšené ceny, bylo že u našeho pobytu 6dní/5nocí, bylo účtováno 6 nocí. Díky tomu, že nebyla uhrazena faktura druhého pokoje, byl prostor k vyjednávání a reklamaci již zaplacené faktury našeho pokoje. Obě námitky hotel s omluvou přijal, že se jednalo o „systémovou“ chybu, ponížili mi druhou fakturu o částku lehce přesahující 2000 Kč a tuto fakturu jsem nakonec uhradil, ovšem k mé nevýhodě, plus dalších 220 Kč jako poplatek za zahraniční platbu.Co bych řekl závěrem, na jinak super hotelu a relaxu (saunu, fitness jsme nevyužívali), bylo negativní a snížilo naše hodnocení hotelu, ta neoprávněná fakturace. Na počáteční problémy s jídlem, jsme s následujícím zlepšováním a postupem času zapomněli.
4/5  
(Petr T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 1. 2022
Všechny důležité informace, plakáty všechno v maďarském jazyku. Aspoň platby by mohly být v anglickém jazyku.
2/5  
(Dana M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 1. 2022
1.den - příjezd, na pokoji chyběly ručníky, po reklamaci jsme je dostali až druhý den. Večeře měla být formou bufetu, obdrželi jsme pouze menu. Na večeři jsme čekali skoro 45 minut. Personál hotelu nás nebyl schopen informovat o službách welnes, sauna atd. Sami jsme se stále dotazovali např. na župany, lázně apod. Když jsme chtěli jít první den v lázních do sauny, byli jsme personálem sauny vykázáni s tím, že s hotelem mají problémy a potřebujeme speciální vstupenku.2. den - kontaktovali jsme provozní hotelu, která přišla na služby a teprve až poté jsme obdrželi vstup do sauny, bez dalšího vysvětlení. Snídaně byla již formou bufetu, výběr jídel malý, s tím, že na hotelu je málo hostů. Totéž bylo i na večeři, forma bufetu malý výběr, v nedostatečném množství, čekali jsme poměrně dlouho na doplnění některých jídel. Hotel je poměrně luxusní, nový, čistý. V koupelně jsme si neměli kde pověsit ručníky, chybí věšáky.

Ověřeno Travelkingem

“Pobyt byl naprosto úžasný! Interiéry celého hotelu, včetně našeho pokoje, byly prostorné a designové. Termální lázně se spoustou bazénů zase ideální pro relaxaci. Polopenze nám velmi chutnala, výběr byl bohatý a pokrmy vždy z čerstvých surovin. Mohu říci, že veškerý personál v hotelu byl velmi profesionální, ochotný a usměvavý. To jsem si ověřil třeba v restauraci, kdy číšník přinesl mé dcerce jídlo na přání, i když v ten den nebylo na menu. Ideální volba pro rodiny, páry i osoby na služební cestě. V tomto prostředí se bude cítit příjemně každý.”

Celá recenze pobytu
Mé fotky z pobytu
Zoltan Horvath - Vedoucí obchodního týmu pro Maďarsko
Osobně ověřeno: Duben 2022

Právě v prodeji pro Tisia Hotel & Spa ****superior

Zapomněli jste heslo?

Získejte nové!

Můžete se přihlásit i pomocí sociální sítě:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Chci se registrovat

Nebo se zaregistrujte pomocí sociálních sítí:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Zapomněli jste heslo?

Nevadí! Stačí zadat váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoříte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet