Hodnocení napsáno: 24. 10. 2023
Dobrý den, interiér by postarší, hlavní chod k večeři nás neoslnil. Ve vířivce nefungovaly trysky a pokoj podprůměrný.. z fotek to vypadalo lépe.
Reakce hotelu
Dobrý den, pane Kroc,
chceme vyjádřit naše upřímné politování nad Vaší nedávnou negativní zkušeností s naším hotelem. Zajištění pohodlí a spokojenosti našich hostů je naší absolutní prioritou, a proto nás Vaše zpětná vazba znepokojuje. Provedli jsme důkladné šetření Vašeho upozornění spolu s naším personálem.
Ohledně vířivky doufáme, že jste si jí aspoň trochu užil. Přestože je zcela funkční, zdá se, že existovala nějaká záměna ohledně ovládání trysků na Vaší pravé straně. Věříme, že při příští návštěvě budete mít možnost tuto relaxaci plně vychutnat.
Omlouváme se, že naše gastronomické nabídky, jako je dlouze tažená krkovička na černém pivě se šťouchaným bramborem a lívanečky jako dezert, nesplnily Vaše očekávání. Rozumíme, že vkusové preference se liší, ale budeme pracovat na tom, abychom mohli nabídnout širší škálu, která uspokojí různé chutě našich hostů.
Týkající se zařízení hotelu, máte pravdu, že nemáme nejmodernější vybavení. Vaši stížnost budeme předávat majitelům a aktivně hledat možnosti pro modernizaci našich pokojů, zařízení a dalších služeb. Vaše zkušenost je pro nás poučením a inspirací k neustálému zlepšování.
Ještě jednou se Vám upřímně omlouváme za Vaše nepříjemné zážitky během pobytu. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tyto nedostatky a že budeme mít možnost přivítat Vás znovu a poskytnout Vám skvělý pobyt, který si zasloužíte.
S pozdravem,
Jan Stejspal
Ředitel hotelu Sádek