Hodnocení napsáno: 4. 5. 2018
Navštívily jsme tento hotel s kamarádkou a třemi dětmi. Měly jsme objednané dva pokoje přes slevový portál. Vše potvrzeno paní recepční na jeden voucher, kde i tato možnost byla přímo zmíněna. Paní majitelka při příjezdu prohlásila, že na jeden voucher je možno mít pouze jeden pokoj a že buď doplatíme kamarádku a děti nebo nám dá "apartmán". Nacpala nás 5 do apartmánu pro 4 osoby, přičemž na rozkládacím gauči dospělý s dítětem rozhodně nevyspali. Navíc pokoj s gaučem byl průchozí do koupelny, takže komfort ubytování minimální, soukromí žádné.
V nabídce byl též neomezený bazén. Neomezený bazén spočíval v tom, že bylo nutno se do bazénu objednat, takže na vás vyšla maximálně hodina denně. Paní majitelka prohlásila, že jindy nemůžeme, protože bychom s dětmi rušily ostatní hosty. U hotelu mělo být hřiště přímo v zahradě. To nám však bylo řečeno, že ještě není, protože ještě není sezóna.
Kamarádka využila poukaz na parafín na ruce. Po dotazu, zda můžeme jít spolu a vzít děti, nám bylo opět řečeno, že v žádném případě, protože bychom opět rušily ostatní hosty. Bohužel se na parafínu bavila i s ostatními hosty, kteří jí potvrdili, že nejsme jediné, ke komu se majitelka chová tímto způsobem a že i jiným klientům neposkytla služby, které byly slíbené, případně chtěla doplatky, na které neměla právo.
HOTEL ROZHODNĚ NENÍ PŘÁTELSKÝ K DĚTEM, TY JSOU BRÁNY JAKO OBTĚŽUJÍCÍ ELEMENT A PANÍ MAJITELKA NEDODRŽUJE OBJEDNANÉ SLUŽBY A JE NEOCHOTNÁ.
Závěrem bych chtěla poděkovat personálu restaurace a paní uklizečce, kteří byli jedinými milými lidmi, kteří se snažili a byli příjemní. Díky nim se dal pobyt v tomto zařízení snést a jen díky nim jsem označila pobyt pouze za ŠPATNÝ a nikoliv PŘÍŠERNÝ.
Reakce hotelu
Celou stížnost paní X musíme rozdělit podle charakteru konkrétního problému:
1. Rezervace
Paní X si vybrala pobyt v našem hotelu na slevovém portálu na internetu a na základě svého výběru si u nás objednala pobyt hrazený jedním voucherem . Je jedno, na jakém portálu to bylo, protože všechny jednotně a velmi srozumitelně prodávají vždy jeden voucher pro dvě osoby v jednom pokoji.
Paní X si koupila jeden voucher a také hotelu nahlásila nákup jednoho voucheru. Recepční při telefonické komunikaci samozřejmě předpokládala, že paní X přijede ještě s jedním voucherem a osoby navíc (děti) budou doplaceny na místě tak, jak to dělají všichni ostatní hosté. Tyto příplatky jsou rovněž v nabídce na internetu uvedeny.
Při příjezdu paní X požadovala pro dva dospělé a tři děti ve věku od 2 do 9 let 2 pokoje za cenu jednoho voucheru, což by se také mohlo považovat za pokus získat část služeb hotelu bezplatně. Druhý pokoj odmítala zaplatit. Jen z dobré vůle jí bylo nabídnuto apartmá, kam se mohli vzhledem k nízkému věku dětí pohodlně vejít. Paní X si šla se svojí společnicí apartmá prohlédnout a s ubytováním v něm souhlasila. Po celou dobu pobytu si na ubytování nestěžovala.
2. Neomezený bazén
Jednoduchým nahlédnutím do nabídky Slevokingu, kde si paní X voucher koupila, lze zjistit, že neomezený bazén v nabídce nebyl, je dokonce uváděn čas možné návštěvy a to 2 x denně (ráno od 8 do 10 hodin a odpoledne od 15 do 20 hodin). V některém období a to bylo v době návštěvy p. xx. byl provoz bazénu prodloužen o jednu hodinu. V nabídce Slevokingu je také jasně napsáno, že na procedury může být vyžadována rezervace. Proto je potřeba si na určitou hodinu rezervovat příchod do bazénu. Dobu pobytu ani počet návštěv bazénu v našem hotelu nikdo nekontroluje, host může bazén navštívit ráno i odpoledne a zůstat v něm jak chce dlouho, pouze je potřeba toto sdělit na recepci z toho důvodu, aby bazén nebyl přeplněn.
3. Hotelová zahrada
V dubnu v horách skutečně není dětské hřiště v provozu, není třeba vysvětlovat proč.
4. Parafín
Jedná se o ryze relaxační proceduru, při které by jakékoliv děti mohly být rušivým elementem, nehledě na to, že malé děti bývají neposedné a v blízkosti nádoby s horkým parafínem by mohlo hrozit nebezpečí úrazu.
5. Nevyužité procedury a doplatky
Není možné, aby host neměl možnost absolvovat proceduru, která je v ceně voucheru. Stává se (velmi zřídka), že host si zakoupí voucher jako celek a pak zjistí, že některou proceduru nechce nebo nemůže absolvovat - nejčastěji to bývají případná zdravotní rizika při pobytu v sauně. Takovým hostům se snažíme nabídnout jako kompenzaci jinou proceduru,
někdy najdeme řešení někdy ne.
Pokud bude paní X i nadále veřejně prohlašovat, že jsme chtěli neoprávněné doplatky nebo nedodržujeme objednané služby, zvážíme jestli nebudeme tuto záležitost řešit právní cestou. Pravděpodobně budeme trvat na veřejné omluvě.
6. Nepřátelský hotel.
Hotel je věc, neumí být přátelský či nepřátelský, hlavním tvůrcem nálady a atmosféry v hotelu jsou vedle (přátelského) personálu hoteloví hosté. Paní X si zřejmě nevšimla, že hosté nereagují zdrženlivě na jejich (paní X a Y) děti ale na jejich skupinu, která dost často svým hlučným a nervózním chováním narušovala pohodovou atmosféru. Paní X má pravdu, hotel jako celek k ní a její skupince skutečně nebyl přátelský.