Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Recenze a hodnocení: Hotel Arnika Rudník *** (Krkonoše)

4,3/5
(Celkem 124 hodnocení)Skvělé
Rudník u Vrchlabí, Česká republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

4/5  
(Olga K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 5. 12. 2018
Ubytování i služby zcela odpovídaly popisu. Personál vstřícný, strava jednodušší, odpovídající tříhvězdičkovému hotelu. Z hotelu je hezká cca dvojhodinová vycházka do Jánských Lázní ke Stezce korunami stromů. Návrat je možný autobusem.
3/5  
(Zdeňka C. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 12. 2018
Prostředí hotelu bylo celkem pěkné, vše uvedené na kupónu jsme obdržely, strava byla dobrá, ale hodnotit personál nebudu a taky nikomu z přátel bych tento wellness nedoporučovala. Zažila jsem již příjemnější jednání a pro mne to je hodně důležité.
5/5  
(Irena S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 12. 2018
Všechno bylo super, až na okolí penzionu, ale za to majitelé nemohou. Jinak personál skvělý, usměvavý, velmi ochotný. Všechno bylo jak bylo přislíbeno. Strava vynikající, všeho bylo dost, velmi pěkné prostředí jak celý penzion tak pokoje i restaurace. Není nic co bych vytkla. Také jsme podnikly výlet do Polska do parku miniatur Kowary, stálo to opravdu za to. Mohu jen doporučit.
4/5  
(Miloš P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 12. 2018
Vše bylo poskytnuto, jak bylo objednáno.
5/5  
(Michaela V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 12. 2018
Spokojeni jsme byli, prostředí pěkné, čisté, klidné, vše co bylo slíbeno na kupónu jsme obdrželi, partnerovi jen chyběla vířivka, strava chutná, dobrá, personál - pan vrchní, který se o nás po celý pobyt staral velice milý, ochotný, za nás 1****, paní vedoucí by se mohla více usmívat.
5/5  
(Romana P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 11. 2018
Pobyt byl velice příjemný, personál ochotný a milý.
5/5  
(Věra Tomaierová T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 11. 2018
Hotýlek na krásném místě, vše v naprostém pořádku, všichni milí, přátelští, vedoucí hotelu velmi obětavá a příjemná. Vše, co mělo být, bylo a ve výborné podobě navštivte KUKS, stojí za to.
4/5  
(Monika Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 11. 2018
Všechny služby jsme nevyužili, nebyl čas. Chválím kuchyň a milou p. recepční. Starší vybavení hotelu, televize nic moc, skoro žádné programy.
4/5  
(Jan B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 10. 2018
Byli jsme spokojeni, odpovídal pobyt popisu, vše co bylo na kuponu uvedeno jsme obdrželi, se službami jsme též byli spokojeni, personál ochotný.
4/5  
(Radomíra Solnařová S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 10. 2018
Hotel velice pěkný a útulný. Strava byla velice chutná, ale pro muže byly malé porce (svíčková omáčka výborná, ale k tomu jen 4 knedlíky). Wellness podle nabídky. Personál příjemný.
4/5  
(Lubomír N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 9. 2018
Všechno výborný až na minimum místa k parkování.
4/5  
(Aneta Osikovská O. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 8. 8. 2018
Pobyt se nám líbil, byl tam úžasný klid a byli jsme spokojeni. Jídlo výborné.
3/5  
(Květa S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 8. 8. 2018
Ubytování bylo hezké, za příplatek 400,- Kč denně apartmán, ostatní už bylo horší, personal ne příliš ochotný, jedinné možné parkování v garáži, ale za příplatek (jinde se parkovat nedalo, leda na úzké příjezdové komunikaci). Bazén pouze pro 6 lidí sice celodenně k použití, ale vzhledem k počtu hostů byla rvačka a byl studený sice se nám druhý den omluvili, ale druhý den to nebylo o moc lepší. Večer v 22,00 se zavřel hotel bez možnosti odejít na procházku (k dispozici byly jen 3 klíče, které již byly půjčeny).
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme za připomínky, ze kterých se poučíme. Na parkování poskytujeme slevu 50 %tzn., že host platí pouze 45 Kč/noc. Bazén je vyhřívaný na 26 - 28 °C, je zkolaudován jako plavecký, není možné jej vyhřívat na více stupňů bez přidávání dalších chemikálií. O klíče od hotelu jste si mohli říci na recepci, rádi je zapůjčíme a máme jich k dispozici několik a ne pouze 3 ks. Škoda. Hana Řeřichová
5/5  
(Romana L. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 30. 7. 2018
Vše bylo v naprostém pořádku. Ubytování, strava, služby, personál.
5/5  
(Jana Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 7. 2018
Pobyt byl podle našich představ, strava dobrá, veškeré procedury v pořádku, personál milý a ochotný. Doporučuji výlet do Janských lázní a stezky korunami stromů.
5/5  
(Ivan V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 7. 2018
Prostředí hotelu bylo útulné a velmi příjemné, takže odpovídalo popisu pobytu. Co bylo v kuponu tak jsme obdrželi. Poskytnuté služby co se týká stravy nebo wellnessu byly perfektní, personál na všechno bezchybně připravený. Prostě profesionální a hlavně ochotný za každých podmínek. Doporučuji tento hotel navštívit i z toho důvodu, že je to kousek na ztezku korunami stromů, ZOO Dvůr Králové a další.
3/5  
(Irena G. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 7. 2018
Prostředí hotelu bylo starší, ale to by tolik nevadilo kdyby měli lépe uklizeno. Na první pohled čisto, ale pod stropem a v koupelně stoleté pavučiny.
4/5  
(Eva E. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 6. 2018
Prostředí a personál bezva, vše co bylo na kupónu jsme obdrželi a výlety po okolí krásné (koloběžky,..).
4/5  
(Lukáš R. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 31. 5. 2018
Prostředí hotelu bylo uspokojivé a odpovídalo popisu. Vše co bylo na kuponu jsme dostali. Služby na hotelu byli výborné wellness průměrný. Strava byla také průměrná, bylo to trochu zklamání. Největší pozitivum hotelu je výborný a vstřícný personál.
5/5  
(Vlastimil N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 31. 5. 2018
Vše bylo v naprostém pořádku. Jen trochu tvrdší postele. Je to jen můj názor.
5/5  
(Nikol N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 30. 5. 2018
Příjemné prostředí, milý vstřícný personál, výborné jídlo, vše odpovídalo podle nabídky. Velká spokojenost.
3/5  
(Jiří B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 5. 2018
Hotel je starší, služby spíše průměrné včetně stravování. Wellness je skromné (malý bazén, sauna na objednávku, masážní podložky bych masážemi ani nenazval). V místě nic zajímavého nenajdete, je třeba vyrazit do okolí (např. Pec p. Sněžkou, Janské Lázně), které určitě stojí za návštěvu.
4/5  
(Marcela D. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 5. 2018
Celkově spokojeni, velice příjemný a ochotný číšník, jídlo dobré, ubytování k plné naší spokojenosti.
1/5  
(Martina F. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 5. 2018
Navštívily jsme tento hotel s kamarádkou a třemi dětmi. Měly jsme objednané dva pokoje přes slevový portál. Vše potvrzeno paní recepční na jeden voucher, kde i tato možnost byla přímo zmíněna. Paní majitelka při příjezdu prohlásila, že na jeden voucher je možno mít pouze jeden pokoj a že buď doplatíme kamarádku a děti nebo nám dá "apartmán". Nacpala nás 5 do apartmánu pro 4 osoby, přičemž na rozkládacím gauči dospělý s dítětem rozhodně nevyspali. Navíc pokoj s gaučem byl průchozí do koupelny, takže komfort ubytování minimální, soukromí žádné. V nabídce byl též neomezený bazén. Neomezený bazén spočíval v tom, že bylo nutno se do bazénu objednat, takže na vás vyšla maximálně hodina denně. Paní majitelka prohlásila, že jindy nemůžeme, protože bychom s dětmi rušily ostatní hosty. U hotelu mělo být hřiště přímo v zahradě. To nám však bylo řečeno, že ještě není, protože ještě není sezóna. Kamarádka využila poukaz na parafín na ruce. Po dotazu, zda můžeme jít spolu a vzít děti, nám bylo opět řečeno, že v žádném případě, protože bychom opět rušily ostatní hosty. Bohužel se na parafínu bavila i s ostatními hosty, kteří jí potvrdili, že nejsme jediné, ke komu se majitelka chová tímto způsobem a že i jiným klientům neposkytla služby, které byly slíbené, případně chtěla doplatky, na které neměla právo. HOTEL ROZHODNĚ NENÍ PŘÁTELSKÝ K DĚTEM, TY JSOU BRÁNY JAKO OBTĚŽUJÍCÍ ELEMENT A PANÍ MAJITELKA NEDODRŽUJE OBJEDNANÉ SLUŽBY A JE NEOCHOTNÁ. Závěrem bych chtěla poděkovat personálu restaurace a paní uklizečce, kteří byli jedinými milými lidmi, kteří se snažili a byli příjemní. Díky nim se dal pobyt v tomto zařízení snést a jen díky nim jsem označila pobyt pouze za ŠPATNÝ a nikoliv PŘÍŠERNÝ.
Reakce hotelu
Celou stížnost paní X musíme rozdělit podle charakteru konkrétního problému: 1. Rezervace Paní X si vybrala pobyt v našem hotelu na slevovém portálu na internetu a na základě svého výběru si u nás objednala pobyt hrazený jedním voucherem . Je jedno, na jakém portálu to bylo, protože všechny jednotně a velmi srozumitelně prodávají vždy jeden voucher pro dvě osoby v jednom pokoji. Paní X si koupila jeden voucher a také hotelu nahlásila nákup jednoho voucheru. Recepční při telefonické komunikaci samozřejmě předpokládala, že paní X přijede ještě s jedním voucherem a osoby navíc (děti) budou doplaceny na místě tak, jak to dělají všichni ostatní hosté. Tyto příplatky jsou rovněž v nabídce na internetu uvedeny. Při příjezdu paní X požadovala pro dva dospělé a tři děti ve věku od 2 do 9 let 2 pokoje za cenu jednoho voucheru, což by se také mohlo považovat za pokus získat část služeb hotelu bezplatně. Druhý pokoj odmítala zaplatit. Jen z dobré vůle jí bylo nabídnuto apartmá, kam se mohli vzhledem k nízkému věku dětí pohodlně vejít. Paní X si šla se svojí společnicí apartmá prohlédnout a s ubytováním v něm souhlasila. Po celou dobu pobytu si na ubytování nestěžovala. 2. Neomezený bazén Jednoduchým nahlédnutím do nabídky Slevokingu, kde si paní X voucher koupila, lze zjistit, že neomezený bazén v nabídce nebyl, je dokonce uváděn čas možné návštěvy a to 2 x denně (ráno od 8 do 10 hodin a odpoledne od 15 do 20 hodin). V některém období a to bylo v době návštěvy p. xx. byl provoz bazénu prodloužen o jednu hodinu. V nabídce Slevokingu je také jasně napsáno, že na procedury může být vyžadována rezervace. Proto je potřeba si na určitou hodinu rezervovat příchod do bazénu. Dobu pobytu ani počet návštěv bazénu v našem hotelu nikdo nekontroluje, host může bazén navštívit ráno i odpoledne a zůstat v něm jak chce dlouho, pouze je potřeba toto sdělit na recepci z toho důvodu, aby bazén nebyl přeplněn. 3. Hotelová zahrada V dubnu v horách skutečně není dětské hřiště v provozu, není třeba vysvětlovat proč. 4. Parafín Jedná se o ryze relaxační proceduru, při které by jakékoliv děti mohly být rušivým elementem, nehledě na to, že malé děti bývají neposedné a v blízkosti nádoby s horkým parafínem by mohlo hrozit nebezpečí úrazu. 5. Nevyužité procedury a doplatky Není možné, aby host neměl možnost absolvovat proceduru, která je v ceně voucheru. Stává se (velmi zřídka), že host si zakoupí voucher jako celek a pak zjistí, že některou proceduru nechce nebo nemůže absolvovat - nejčastěji to bývají případná zdravotní rizika při pobytu v sauně. Takovým hostům se snažíme nabídnout jako kompenzaci jinou proceduru, někdy najdeme řešení někdy ne. Pokud bude paní X i nadále veřejně prohlašovat, že jsme chtěli neoprávněné doplatky nebo nedodržujeme objednané služby, zvážíme jestli nebudeme tuto záležitost řešit právní cestou. Pravděpodobně budeme trvat na veřejné omluvě. 6. Nepřátelský hotel. Hotel je věc, neumí být přátelský či nepřátelský, hlavním tvůrcem nálady a atmosféry v hotelu jsou vedle (přátelského) personálu hoteloví hosté. Paní X si zřejmě nevšimla, že hosté nereagují zdrženlivě na jejich (paní X a Y) děti ale na jejich skupinu, která dost často svým hlučným a nervózním chováním narušovala pohodovou atmosféru. Paní X má pravdu, hotel jako celek k ní a její skupince skutečně nebyl přátelský.
5/5  
(Markéta P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 4. 2018
Hotel moc pěkný, služby skvělý, čisto a výborná strava.
4/5  
(Jana T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 4. 2018
Služby super, kuchyň výborná, obsluha vynikající, čistota a útulné prostředí.
5/5  
(JANA B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 4. 2018
Vybavení hotelu standardní, spíše starší, ale čisté pokoje i sociální zařízení. Personál milý, profesionální chování. Strava vynikající, dostatečný výběr i množství.
4/5  
(zdenka Ř. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 4. 2018
Prostředí hezké, popisu odpovídalo, služby výborné, personál vstřícný, ochotný.
3/5  
(Petra H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 31. 3. 2018
Personál příjemný, strava výborná, u snídaně není tak velký výběr. Bazén neodpovídá uvedené teplotě. Vybavení pokoje průměrné, v období jaro podzim se na pokoji asi moc neohřejete (topení regulováno PC).
4/5  
(Miroslav M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 25. 3. 2018
Příjemné prostředí hotelu, personál byl vstřícný a ochotný, všechny nabídnuté procedůry byli příjemné, jen bazén je trochu chladnější (26 stupňů). Teplo nám vynahradila vyhřátá infrasauna. Jídlo bylo chutné i když večeře trochu skromné. Celkový pobyt jsme si užili a můžeme doporučit.
5/5  
(Jan H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 3. 2018
Prostředí hotelu bylo útulné a odpovídající obrázkům na portále. Vše co bylo na kupónu jsme obdrželi a vše bylo bez komplikaci. Jídlo bylo velice chutné a i přesto ze bylo v daném termínu málo hostů, ke snídani jsme dostali vše co jsme si přáli. Sauna byla příjemným doplňkem. Personál hotelu byl velmi vstřícný.
5/5  
(Ladislav P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 3. 2018
Vše bylo podle očekávání, strava OK, wellness podle očekávání, personál na jedničku a typ na výlety, byli jsme lyžovat ale podnikli jsme jeden výlet do Polska do města Kowary na miniatury hradů, zámků atd. moc pěkné stojí to za to.
5/5  
(Jan M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 3. 2018
Personál příjemný a ochotný. Jídlo velmi dobré. Wellness jsme využili a byli jsme také velmi spokojeni. Využili jsme lyžování v nedalekém Černém Dole. Perfektně upravené a široké sjezdovky. Super.
5/5  
(Ludmila V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 14. 3. 2018
Byli jsme spokojeni, hotel pěkný, ale okolí nic moc. Možná zasněžené nebo kvetoucí okolí by působilo lákavěji.
3/5  
(Leoš B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 12. 3. 2018
Prostředí, ve kterém se hotel nachází není nijak atraktivní. Nerozumím, proč obec Rudník dostala ocenění Obec roku 2016. V okolí hotelu není nic zajímavého. Je třeba se někam přemístit autem nebo udělat delší tůru pěšky. Můžeme doporučit ovečky za hřbitovem. Ty potěší. Strava v hotelu je spíše průměrná až lehce podprůměrná. Výjimkou snad bylo čokoládové fondue, které bylo velmi dobré. Bazén je tak na tři tempa a protiproud je nepoužitelný. Naopak finská sauna mě mile překvapila. Personál hotelu byl celkem v pohodě. Osobně bych uvítal veselejší recepční, ale každý máme někdy blbé dny. Hotel jako takový má svá nejlepší léta za sebou.
5/5  
(Lucie P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 3. 2018
Velmi spokojeni.
4/5  
(Pavlina V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 3. 3. 2018
Spokojeni, doporučily.
5/5  
(Jarmila Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 2. 2018
Prostředí odpovídalo popisu, obdrželi jsme vše, co bylo uvedeno. Personál byl ochotný a příjemný.
3/5  
(Kateřina W. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 26. 2. 2018
Hotel starší, na fotkách vypadal lépe. Personál ochotný. Jídlo průměrné, žádný zázrak to ale nebyl.
3/5  
(Jan Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 26. 2. 2018
Personál bych označila za řekněme - svérázný. Doporučují předem, ještě před příjezdem objednat služby z kupónů anebo pokud chce někdo saunu/bazén navíc. Strava ani neurazí, ani nenadchne. Nic pro nikoho kdo má rád dietnější stravu z čerstvých surovin. Žádné velké porce, ale maso bylo vždy pěkné. Kladně hodnotím čerstvě pečivo na snídani, zeleninu, džusy jsou spíše slazené stavy, ale káva dobrá, základní suroviny na snídani jsou, ovšem žádné speciality, nic, co hezky překvapí, opět nic pro nikoho, kdo nechce jist chleba/rohlíky se sýrem či sladké křupinky. Plus ale za ceny nápojů v hotelu jsou spíše lidové, opravdu nic předraženého. Zařízení hotelu - no - nenadchlo nás, zub času devadesátých let je velmi zřetelný :-), ale vše kvalitní provedení. Ale, i když zařízení hotelu, koberce už nejsou nejmodernější, tak vše bylo opravdu velice, velice čistě, povlečení čistě voňavé. Místo je zvláštní, ne špatně. Má zvláštní, klidnou atmosféru. V blízkosti krásný kostelík. Kladně také hodnotím saunu, byla pěkně prohřátá a bazén. Bohužel jen do 20:00. Vše velmi čistě, udržované.
4/5  
(Martin K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 2. 2018
Personál byl perfektní, jídlo bylo dobré, bazén byl příliš studený nedalo se v něm vydržet víc jak deset minut.
4/5  
(Lubomír K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 12. 2. 2018
Pobyt byl bez problémů, dost hostů si stěžovalo na zimu na pokojích, ovšem hotel nabízel možnost úpravy počítačem řízené teploty na požádání. Obsluha perfekní, dvakrát jsme však na večeři čekali více než hodinu, což naše miminko nezvládlo a tak jsme museli večeři přerušit a vystřídat se. K snídani byli až na dva dny starší rohlíky, které vypadaly jako rozmražené. Až poslední dva dny jsme měli čerstvé, Jinak jsem byli se vším spokojeni. Měli jsme možnost využít i hotelovou garáž, do které se ovšem naše auto s boxem na střeše nevešlo, takže parkování bylo nutné venku, kde moc místa není.
4/5  
(Zdeňka K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 9. 2. 2018
Prostředí hotelu bylo velmi hezké, všude bylo čisto a útolno. Velmi kladně hodnotím stravu a obsluhu v restauraci. Pan číšník byl opravdu profesionál a přitom velmi milý a přátelský. Obdrželi jsme vše, co bylo na kupónu uvedeno. Využili jsme též parkování v hotelové garáži - vše bez problémů. Jedinou malou chybičkou byla málo vytopená sauna. 55°C je na saunu opravdu málo. Při druhé návštěvě sauny již bylo vše v pořádku.
5/5  
(Jana Hyxová H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 2. 2018
Ubytování a služby odpovídaly původní nabídce, pozorný a ochotný personál, wellness super, chutná strava.
4/5  
(Věra S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 1. 2018
Vše bylo v pořádku, jen trochu vychytat topení na pokoji. Jinak super!
5/5  
(Simona Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 24. 11. 2017
Se vším jsme byli velmi spokojeni. Hotel útulný, čistý, strava chutná. Krásný řemeslný jarmark v Hostinném.
4/5  
(Helena S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 31. 10. 2017
Pokoje byly útulné, personál skvělý. Navštívili jsme bazén i masáže a opravdu super. Jen problém s připojením WI-FI. Velkou výhodou je i výtah.
5/5  
(Milada S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 10. 2017
Vše bylo tak jak bylo napsáno. Personál milý, okolí hotelu šílené ale hřbitov krásný. Snídaně velmi slušné, velký výběr všeho možného. Večeře výběr ze tří jídel, slabší obyčejné ale jíst se to dalo.
4/5  
(Radka V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 10. 2017
Prostředí hotelu, personál, čistota hotelu, strava, nemohu si na nic stěžovat, vše bylo OK. Jediné co mi vadilo byla nízká teplota vody v bazénu i vzduchu ve wellness centru. V podzimních měsících jen pro otužilé!
4/5  
(Jana P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 10. 2017
Prostředí hotelu - hezké, čisté, klidný hotel. Personál hotelu - ochotný, vstřícný. Poskytování služeb - vzhledem k manželově postižení nám bylo umožněno nahradit služby jinými, strava výborná. Výlety - určitě navštivte Stezku korunami stromů.