Zkontrolujte, zda u nás máte vytvořený zákaznický účet. Bez něj vám totiž převedené benefity nemáme kam připsat.
Zkontrolujte, zda jste do formuláře pro převedení bodů zadali správné údaje, a to včetně e-mailové adresy, kterou máte u nás zaregistrovanou.
Při převodu mají Benefity.cz u svých bodů konverzní pomět 1.25. To znamená, že k nám si převedete počet bodů, jaké požadujete, ale z Vašeho benefitního účtu se strhne o x 1.25 více.
Ověřte si, že jste zadali správný PIN. Pokud ano, a i přesto vaše platba neprošla, kontaktujte prosím zákaznickou podporu Benefity.cz na telefonní číslo 840 236 236.
Vytvořit účet si můžete - zde
Vaše Benefity.cz body si můžete následně převést - zde
Zde stačí zadat emailovou adresu Vašeho účtu a počet bodů, které si k nám chcete převést.
Následně budete přesměrování do benefitní brány, kde převod potvrdíte.