Zkontrolujte, zda u nás máte vytvořený zákaznický účet. Bez něj Vám totiž převedené benefity nemáme kam připsat.
Zkontrolujte, zda jste do formuláře pro převedení bodů zadali správné údaje, a to včetně e-mailové adresy, kterou máte u nás zaregistrovanou.
Informaci ohledně konverzního poměru při převodu z Benefity.cz si prosím zjistěte u svého zaměstnavatele.
Ověřte si, že jste zadali správný PIN. Pokud ano, a i přesto Vaše platba neprošla, kontaktujte prosím zákaznickou podporu Benefity.cz na telefonní číslo 840 236 236.
Vytvořit účet si můžete - zde
Vaše Benefity.cz body si můžete následně převést - zde
Zde stačí zadat emailovou adresu Vašeho účtu a počet bodů, které si k nám chcete převést.
Následně budete přesměrování do benefitní brány, kde převod potvrdíte.