Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Recenze a hodnocení: Hotel Edward Kelly **** (Jižní Čechy)

4,2/5
(Celkem 18 hodnocení)Skvělé
Český Krumlov, Česká republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

1/5  
(Zuzana K. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 5. 6. 2017
Dobry den, cez Travelking som si zakupila voucher na pobyt "Český Krumlov v 4* hoteli s výhľadom na zámok, romantickou večerou a sektom", platnost vouchera bola do 31.5.2017. Vzhladom k tomu, ze z rodinných dovodov som vopred vedela, ze nebudem moct vyuzit voucher do terminu 31.5., poslala som priamo do hotela dotaz, ci je mozne termin predlzit, odpoved z hotela bola nasledovna: Dobrý den , ano Váš voucher prodloužíme, číslo voucheru spolu s Vaším jménem nám zašleté poté až budete vědět termín , který by se Vám hodil. Hezký den Hotel Edward Kelly Akonahle mi boli jasne moje volne terminy, zaslala som do hotela poziadavku na termin zaciatkom septembra 2017, a prekvapila ma odpoved hotela : Prodloužení voucheru v hlavní je za poplatek 1000/noc. Pouze listopadové termíny jsou bez poplatku. Chcela som vas touto cestou poprosit o pomoc s mojim voucherom. nezda sa mi korektne zo strany hotela, ze ma neupozornili na priplatok v pripade zmeny terminu /riesila by som to urcite inaksie/. Matematicky brane, ked cely voucher stal cca 140€ a teraz chcu za kazdu noc 1000cz, t.j. cca 40€, spolu 80€, je takto priplateny voucher absolutne nerentabilny a povazujem to zo strany hotela ako zavadzajuce. Ak by sa teda dalo, bolo by uplne super, keby som vedela dostat ubytovanie v tomto hoteli pocas leta /kludne aj cez tyzden/, ale bez priplatku, alebo pripisanie kreditov na moj ucet. Vopred dakujem za pochopenie a pomoc:)
Reakce hotelu
Dobrý den, Bohužel jste rezervaci provedla pozdě, lidé kteří si rezervovali pokoje včas měli termín dle jejich přání a požadavků. V prosinci se nabízeli ještě volné termíny v lednu a únoru a Vaš dotaz přišel 7.3.2017. Bylo Vám nabídnuto, prodloužení- bud v sezoně za příplatek 1000Kč na noc a nebo poté bezplatný termín v měsíci listopad!!! Pokod to považujete jako nežadoucí, není problém Vaši rezervaci přesunout do měsíce listopad kde je to bez doplatku. Přejeme hezký den
5/5  
(jiří hloušek H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 5. 2017
Výborná destinace i místo hotelu/penzionu.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za Vaaši recenzi :-)
5/5  
(Helena K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 5. 2017
Pobyt odpovídal nabídce, byli jsme spokojeni.
Reakce hotelu
Děkujeme a jsme velice rádi že jste byli spokojeni :-) Hotel Edward Kelly
5/5  
(Jaromír L. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 5. 2017
Zlatá koruna, Grafitový důl, vstřícný a ochotný personál, ubytování perfektní. Apartmán ve 3. poschodí.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za Vaše hodnocení :-) Hotel Edward Kelly
4/5  
(Oldřiška P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 5. 2017
Pěkný hotel v centru města, příjemné prostředí, na večeře jsme chodili do restaurace Prima mimo centrum města, ale blízko ubytování a večeře byly chutné.
Reakce hotelu
Dobrý den, moc děkujeme za Vaši recenzi :-)
3/5  
(Klára N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 5. 2017
Vše, co bylo napsané na kuponu jsem obdrželi, jen mne zarazilo, že se chodilo na večeře jinam než v hotelu a to do nedaleké restaurace Prima. Jídlo tam bylo dobré. Pokoj byl čistý a uklizený, přenesla jsem se do jiné doby, jen mi chybí v hotelu restaurace, kde bychom si mohli dát kávu, víno a posedět.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme za hodnocení :-)
5/5  
(Zdeněk Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 5. 2017
Přestože je hotel ve starobylé části Českého Krumlova, je hotel po rozsáhlé rekonstrukci na velmi vysoké úrovni. Byli jsme v pokoji - apartmánu číslo deset - čisté prostředí, krásná - moderně vybavená koupelna. Celková čistota, úklid v pořádku!
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za Vaše hodnocení, jsme rádi že jste byli spokojeni :-) Hotel Edward Kelly
5/5  
(Dalibor Č. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 9. 5. 2017
Milé domácí tiché prostředí v domě s historickým duchem. Krásný výhled na zámek a velký pokoj s drobnými vadami (amortizace). Vše jsme obdrželi.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za hodnocení Personál Hotelu Edward Kelly
4/5  
(Radoslav R. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 4. 2017
Prostředí hotelu bylo velmi hezké naprosto bez připomínek. Pouze podávání večeří mimo hotel v restauraci Prima nás nemile překvapilo. Úroveň večeří byla navíc velmi chabá a s romantickou večeří uvedenou v popisu to nemělo nic společného. Řekl bych, že to úrovni tohoto hotelu přímo škodí.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za recenzi :-) Pro příště se polepšíme co se týče večeří :-)
5/5  
(Zdenka V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 16. 4. 2017
Ideální poloha hotelu, krásný výhled na zámek, příjemný personál, vynikající kuchyně.
Reakce hotelu
Děkujeme moc za hodnocení. Hezký den personál hotelu Edward Kelly
5/5  
(Libuše K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 5. 4. 2017
Prostředí hotelu se nám velmi líbilo, obdrželi jsme vše co bylo v popisu, personál hotelu nám vyšel ve všem vstříc a určitě tohle místo ještě navštívíme.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme moc za Vaši recenzi :-) Budeme se těšit na Vaši další návštěvu :-) Hotel Edward Kelly
4/5  
(Lucia G. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 3. 4. 2017
Hotel vyhovujúci, strava veľmi dobrá, trošku nás prekvapilo pri príchode, že nikto nás neprivítal/neuviedol.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkujeme za recenzi :-). Recepce je otevřena do 18hodin při pozdějším příjezdu jsou karty připraveny na recepci :-) i v informačním e-mailu bylo zasíláno že při pozdějším check-in volat recepci. Hezký den
2/5  
(Pavlína R. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 24. 3. 2017
Bohužel, výhled na zámek jsme neměli, romantická večeře se nekonala a na první večeři v den příjezdu nás nikdo do restaurace na večeři nenahlásil, takže bez polévky, výběr hlavního jídla minimální a to kuřecí steak napolo syrový, takže druhý den zažívací potíže. Večeře mimo hotel asi 300 metrů což nám nebylo sděleno, až při příjezdu, recepce pořád prázdná, při příjezdu i odjezdu, dovolat se alespoň paní na mobil skoro nemožné.....
Reakce hotelu
Dobrý den, Vzhledem k Vašemu striktnímu požadavku na termín pobytu jsme Vám vyhověli a předem Vás varovali, že Vám v tomto termínu můžeme nabídnout pokoj s výhledem do historického centra a nikoli na druhou stranu na zámek, toto jste potvrdili i v naši emailové komunikaci. Co se týče kvality jídla nestěžoval si zatím žádný z 1200 hostů, které jsme do naší restaurace poslali (ani Vy jste si v restauraci nestěžovali a nic nezmínili - v případě, že by bylo něco v nepořádku a byl by na toto upozorněn by to personál restaurace samozřejmě hned napravil a podal jídlo nové, jak nás právě telefonicky ujistili). Provoz recepce je omezen pouze na denní hodiny a zpravidla po 6 hodině recepci zavíráme. Mobilní pohotovost drží náš personál celou noc a z Vašeho telefonního čísla bylo na náš hotelový mobil 731 686 578 voláno pouze jednou - recpční se zrovna věnovala hostům a Vám volala zpět po 4 minutách, za což se omlouváme ale stále věříme že naše reakce byla dostatečně rychlá.
5/5  
(Veronika J. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 3. 2017
S pobytem jsme byli velmi spokojeni, voucher měl skvělou nabídku, která byla bez problému dodržena. Personál velmi ochotný. Určitě doporučujeme prohlédnout si celé město a na večer navštívit Music Club Strojovna!
Reakce hotelu
Děkujeme moc za recenzi a velice nás těší že jste byli spokojeni . Krasný den ,personál hotelu Edward Kelly
4/5  
(Eliška V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 23. 1. 2017
Dostali jsme pokoj s krásným výhledem, ale strava nás velmi zklamala, byla na jiném místě, rozhodně ne romantickém, byla to spíš závodka, ani jídlo nebylo chutné.
Reakce hotelu
Děkujeme :-)
5/5  
(Martin S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 1. 2017
Skvělý hotel. Skvělý přístup. Skvělá poloha.
Reakce hotelu
Děkujeme moc :-)