Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Recenze a hodnocení: Gasthof Lublass *** (Alpy)

4/5
(Celkem 15 hodnocení)Skvělé
Matrei in Osttirol, Rakousko (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

4/5  
(Hana L. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 8. 2016
Prostředí hotelu dobré, odpovídající popisu. Na kuponu byl inzerován neomezený vstup do bazenu, ovšem bylo chladno a bazen byl vypuštěný. Služby v pořádku, příjemný česky mluvící personál. Strava bez chyby.
3/5  
(Petr O. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 8. 2016
Celkově jsem spokojen. Služby byly dle očekávání, personál vlídný a pohodový. Nádherný výhled z penzionu na okolní Alpy.
2/5  
(Veronika S. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 16. 7. 2016
Příště Vaše služby určitě nevyužijeme. Po příjezdu na hotel nám bylo sděleno, že naše rezervace byla zrušena a že majitel hotelu dal pokyn Travelkingu, aby obeslal veškeré své klienty a našel náhradní ubytování - žádná taková komunikace neproběhla ani u nás ani u party 5ti lidí, co přijeli po nás a také byli bez ubytování. Údajně došlo o víkendu před naším příjezdem ke zdemolování celého patra hotelu opilými ruskými návštěvníky. Majitel hotelu nám večer narychlo hledal ubytování jinde, v jiném městě. S tím, že další den odpoledne by byl už pokoj pro nás připraven. Což značně zkomplikovalo realizaci turistických výletů, co jsme měli připravené. Nehledě na to, že se celé odpoledne snažil majitel hotelu telefonicky kontaktovat travelking, kde mu to nikdo nezvedal! Stránská
Reakce hotelu
Dobrý den vážená paní, neuvádíte zde pravdivé údaje. O vaše náhradní ubytování jsme se postarali sami. nebyli byste po příjezdu na náš hotel překvapeni, kdybyste brali telefon na který jsme se vás od neděle snažili zkontaktovat. Ubytování bylo v délce jedné noci a majiteli nového ubytování jsme vaše ubytování kompenzovali, protože na rozdíl od nás, jedna noc pro dva lidi stála se snídaní 95 €. Narychlo to nebylo, vše bylo dopředu domluveno. V hlavní sezoně bycvh během pár minut ubytování narychlo nesehnal. Nevím kde jste přišla na informaci ohledně telefonátů na Slevoking. Když jsem vám sdělil, že pokoj pro vás bude hned ráno, sdělili jste mně, že přijedete až večer, že půjdete na turistickou tůru a nechali jste si u mne "notebook" aby se vám neztratil z auta. Tak kde je pravda? Uváděná skupina pěti lidí a dalších 8 lidí o které jste samozřejmě nemohla vědět nebyla ze Slevokingu, ale z Booking.com, který pracuje jak pracuje. O všechny hosty, kteří měli být ten den ubytováni a nemohli, díky problémům s ruskýma hostama, jsme se postarali. Paní Stránská, pokud nepochopíte danou situaci, je mně to líto, ale pokud má gasthof 12 pokojů a pět pokojů je k nepoužití.... To jsem vás měl ubytovat v pokoji, kde byla rozmlácená toaleta nebo byste radši zvolila pokoj, kde jsme museli strhat koberce, protože byly znečištěny zvratky a byl tam také patřičná odér? Mohla jste se na místě přesvědčit a zvolit si, co je lepší. Nehledě na to, že se celé odpoledne snažil majitel hotelu telefonicky kontaktovat slevoking, kde mu to nikdo nezvedal! Stránská zde mám dotaz. Vy jste celé odpoledne stála u mne? Pokud vím, po oznámení majiteli náhradního ubytování, že do hodiny dorazíte, dostali jste u nás večeři a odjeli na náhradní ubytování. To bylo večer. Jinak 5.7.2016 ze Slevokingu jste byli jediní kdo nastupoval. nevím komu jsem tedy dal jaký pokyn. Všichni, kdo nastupovali před vámi, byli ubytováni. Nejdříve ubytováváme hosty Slevokingu a pak ostatních CK a portálů. Ale asi to nemá cenu něco vysvětlovat.
5/5  
(Lucie M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 2. 6. 2016
Velká spokojenost, hotel na překrásném místě, odpovídal popisu. Vše co bylo na voucheru jsme dostali, služby, jídlo skvělé. Personál, pan majitel vstřícný, milý vždy a se vším poradil. Doporučil výlety.
Reakce hotelu
Dobrý den děkujeme za milé hodnocení. Děláme jen svoji práci a chceme, aby se u nás každý cítil jako doma.
1/5  
(Bohdan W. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 3. 2016
Byli jsme hodně zklamáni!!!!! Na místo jsme přijeli v 16 hod a majitel pensionu nás přivítal slovy " Co už tady děláme a že na nás nemá čas, at příjdeme za hodinu". Jeho chování po celou dobu pobytu bylo stašné! Ubytování sice čisté, ale velice zastaralé. Koupelna katastrofa. Na pokojích majitel netopil, prý zapíná topení od 18 hod ale to nebyla pravda. Radiátory byly vlažné. Nic se nedalo usušit. Snídaně slabý výběr . Večeře chutné , ale malé porce bez salátů atd.. Lyžařské středisko MATREI je SUPER. Hotel nedoporučuji. Katastrofa. Bohdan Wilk
Reakce hotelu
Dobrý den Hosté přijeli mezi 13.00 - 14.00. Nedokázali pochopit, že pokud se hotel zvedne po 10.00, není v silách ho uklidit do té doby. Všude máme uvedeno: check in v 17.00 check out do 10.00 Pokud tohle někdo neumí respektovat a vehementně se domáhá ubytování, s tím, že k nám jede 7 hodin, není co dodat. Na rozdíl jsou chvála bohu i tací hosté, kterých je většina, kteří si na hotel dopředu zavolají a domluví si dřívější ubytování. Pokud je to v našich silách, vždy vyhovíme, protože o nich víme. Nebo když hosté přijedou neohlášeni a ubytování je připravené, ubytujeme je na úkor našeho času. Moje chování - nevím jak ho mohl host hodnotit, protože je měl na starosti můj kolega. Pokud je na začátku konflikt, nikdy se o takové hosty nestarám osobně, ale můj kolega, abych zabránil dalším nedorozuměním, která by zákonitě gradovala. To že si host neustále něco vymýšlel bylo nasnadě - jednou to byla televize u které nešel zvuk, ale bylo to jen tím, že dotyčný neuměl televizi uvést do chodu, sauna, snídaně (host nedokázal pochopit, že když je snídaně od 8.00, tak není od 7,45, protože je potřeba připravit) a další věci. Topení se zapíná v 17.00 automaticky a řízeno je dvěma počítači vzhledem k venkovní teplotě. Nikdo si na teplotu v době přítomnosti tohoto hosta nestěžoval. Radiátory na pokojích slouží k vytápění, pokud si je někdo zaskládá svýma svrškama, nesmí se pak divit, že veškeré teplo pohltí sušené prádlo. Rozumně uvažující člověk ví, jak se suší prádlo. Gasthof topí dle rakouských ubytovacích norem. Snídaně kontinentální : káva, čaj, tmavé a světlé pečivo, čtyři druhy marmelády, nutela, med, 6 druhů paštik, vajíčka, jogurt, dva druhy müsli, máslo, tři druhy tavených sýrů, kalteplate skládající se z plátkového sýra, šunky a extravurstu, dále ovoce dle nabídky velkoobchodu bud kiwi, jablko, pomeranč, ananas (v době hosta to byly pomeranče) Vše neustále doplňováno. Večeře - za celých pět let provozu si na velikost porcí nikdo nestěžoval, naopak měsíčně vyvážíme dvě 200 litrové popelnice jen biologického odpadu. Čím to asi bude, když jsou večeře chutné, jak sám host píše? Ano saláty nenabízíme to má host pravdu, (ani to nikde neinzerujeme), ale není problém si je přiobjednat. HOST SI VYBÍRÁ Z MENU - nikdy se dotyčný neptal, jestli je to se salátem a jestli by ho k tomu nemohl dostat. Obsluha nabízí po večeři další nachtisch čehož host nikdy nevyužil. Co se týká koupelen - zatím máme zrekonstruované tři z dvanácti. Také tomu odpovídá cena ubytování. Až dokončíme celkovou rekonstrukci objektu, bude potom základní ubytování stát tak jako všude kolem nás. To znamená v základu to bude 115 € v základu za ubytování se snídaní. Všechny, kdo tuto recenzi a moji odpověď čtete, zvu vás, abyste se přesvědčili o tom, co pan Bohdan Wilk kritizuje a píše. To, že pan Bohdan Wilk a jeho kamarád doposud za ubytování dluží peníze, tím se zde nechlubí. Jestli tedy ubytování a služby jsou katastrofa, tak v mých očích je ten, kdo ujede bez zaplacení ........... (každý rozumný člověk si dosadí to správné slovo). Ing.Kostohryz Miloslav - majitel gasthof Lublass
5/5  
(Radmila L. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 16. 3. 2016
S hotelem a službami jsme byli velmi spokojeni, příjemné prostředí, velmi milý personál (je vidět, že to je rodinný hotel)! Strava výborná, chtělo by to možná pestřejší snídaně (ale zase za tu cenu O.K.), welnes jsme nestihli, bylijsme tam krátce. Není to z ČR až zase tak daleko, jak by se na první pohled zdálo, cesta přes Rakousko, tedy s vynecháním německých dálnic, je již výlet sám o sobě, spousta možností pěkných a zajímavých zastávek. Krásné podmínky na lyžování v Matrai in O., moc příjemné! Byli jsme spokojeni.
Reakce hotelu
Děkujeme za milé hodnocení. Rádi si necháme poradit, jak zpestřit snídaně. Není to jen o ceně, ale i možnostech nákupu, ale kromě vegetatiánské stravy a různým dietám se nebráníme ničemu. Rakousko je nádherné, ale Čechy jsou Čechy.
4/5  
(Mila K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 15. 3. 2016
Spokojenost s prostředím, personálem, lyžováním.... Překvapil mne doplatek za závěrečný úklid, se kterým jsem nepočítal ?!? Nikde nebylo dopředu avizováno.
Reakce hotelu
Děkuji za recenzi a trochu musím oponovat. Poplatek za závěrečný úklid je uveden - kopíruji text nabídky: Dodatečné info Pobyt na Velikonoce není možný. V ceně není započítána městská taxa 2 €/osoba 15+/noc, hradí se na místě. Možnost ubytování se psem zdarma, vratná kauce 50 €/pobyt (navrácena v plné výši v případě, že nebude nic poškozeno) - nutno nahlásit předem. Příplatek za závěrečný úklid 10 € Rezervaci hotel přijímá až s platným číslem kuponu. Check in od 17:00 hodin, check out do 10:00 hodin. toto je překopírované z anonce Kostohryz
5/5  
(Ludmila K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 2. 2016
Dovolená v hotelu Lublass v Matrei byla dle našeho očekávání, prostředí krásné s úžasnými panoramaty, skvělé lyžování, personál velmi ochotný a vstřícný, strava výborná. Dovolenou v tomto hotelu můžeme vřele doporučit ostatním.
Reakce hotelu
Děkujeme za hodnocení, ale i večerní povídání.
4/5  
(věra K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 2. 2016
Personál hotelu byl ochotný a jídlo dobré. Typ na výlet.... Lyžování v nedalekém středisku v Italii, asi 60 km. Hotel je vybaven starším nábytkem, ale jinak vše odpovídá ceně. V celku jsme byli spokojeni a určitě v okolí nenajdete levnější ubytování v této kategorii.
Reakce hotelu
Děkujeme za hodnocení Budeme se i nadále snažit držet nízké ceny i přes postupné plánované rekonstrukce.
5/5  
(Jana T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 9. 2. 2016
Vše bylo perfektní!
Reakce hotelu
děkujeme
5/5  
(Roman Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 1. 2016
Ano, vše v pořádku a v souladu s voucherem.
Reakce hotelu
Děkujeme
4/5  
(Markéta Č. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 1. 2016
Byli jsme moc spokojeni.
Reakce hotelu
Děkujeme
4/5  
(Leoš K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 4. 2015
Pobyt vcelku odpovídal popisu, penzion je dobře vedený, září čistotou. Vybavení poněkud strohé na Rakouské poměry, ale zcela dostačující. Správce ochotně poradí s místními možnostmi vyžití, lyžování, recepce je dobře vybavena propagačními a informačními materiály atp. Večeře velmi chutné, na výběr ze tří jídel, s dostatečnými porcemi, snídaně také ušly, jen bychom uvítali větší pestrost, třeba párky, míchaná vajíčka, zeleninu atp. (stále táž dušená šunka, převážně bílé pečivo, pokud jste chtěli tmavé, museli jste si přivstat, chleba nebyl k dispozici vůbec), WIFI je pouze v jídelně a nepříliš výkonné, připojí-li se více než 4 účastníci najednou, rychlost vázne. Sauna je nová, čistá, příjemná. V propozicích stojí pouze, že pes je zdarma. Avšak nepíše se, že je potřeba do penzionu předem zavolat a domluvit si tuto možnost. Dále doporučuji si předem s majitelem ujasnit, kde se může pes venčit, zda může do jídelny atp. a předejít tak nepříjemnostem. Jinak penzion Lublas určitě splní očekávání příjemné a klidné dovolené v kouzelném Alpském prostředí s mnoha možnostmi letního i zimního vyžití.
Reakce hotelu
WiFi je po celém gasthofu. Záleží čím a jak starým přístrojem se připojujete. Nemám problém se připojit v jakoukoliv dobu vzhledem k připojení jiných účastníků. V nabídce Slevokingu stojí, že je potřeba si na gasthof zavolat a oznámit a domluvit se na ubytování psa. V tomto směru pan Kukačka nemá pravdu. V každém turnusu je ubytován jen jeden pes, a ten již před příjezdem pana Kukačky na gasthofu byl. Pan Kukačka si nic dopředu nedomluvil a my měli plné právo ho neubytovat. I přes to jsme ho ubytovali. Pan Kukačka odmítl složit požadovanou a v anonci avizovanou kauci a odmítl zaplatil škodu způsobenou jeho psem. Na psy jsme zvyklí, ale doopravdy nedopustíme, aby byl pes venčen na zahradě, kde si hrají děti, což se panu Kukačkovi nelíbilo. Protože se mu nechtělo venčit psa dvě stě metrů od gasthofu a navíc byl nucen sbírat jeho exkrementy (což je normální i v České republice). Na zahradě to nedělal, myslel si že jsme slepí. Do jídelny pes může, bohužel se nesmí plést obsluze pod nohy a musí mít náhubek, což u tohoto hosta bylo k nepochopení. Snídaně - standardní evropská a standardní ubytovacímu zařízení. Chleba doopravdy není v naší nabídce. Snídaně je od 8,00 a je vždy plně založena. Nechápu tedy výraz, že si někdo musí přivstat, aby na něj něco zbylo. Postupně se v návaznosti na obsluhování se snídaňový stůl doplňuje. K tomu děláme jak míchaná vajíčka, hemenex a párky -což není standart a proto vždy ob den na večerní objednávku. Jinak pan Kukačka nerespektoval nic z hotelovém řádu. Ocitl se na seznamu hostů, které v budoucnu neubytujeme.
5/5  
(Roman K. - Slovensko Slovensko)
Hodnocení napsáno: 1. 4. 2015
Všetko bolo super. Ubytovanie výborne a čisté. Strava výborná a veľmi veľké porcie. Personál veľmi ochotný pomôcť so všetkým.
Reakce hotelu
Děkujeme za hezké hodnocení.