Hodnocení napsáno: 19. 3. 2016
Byli jsme hodně zklamáni!!!!!
Na místo jsme přijeli v 16 hod a majitel pensionu nás přivítal slovy " Co už tady děláme a že na nás nemá čas, at příjdeme za hodinu". Jeho chování po celou dobu pobytu bylo stašné!
Ubytování sice čisté, ale velice zastaralé. Koupelna katastrofa. Na pokojích majitel netopil, prý zapíná topení od 18 hod ale to nebyla pravda. Radiátory byly vlažné. Nic se nedalo usušit.
Snídaně slabý výběr . Večeře chutné , ale malé porce bez salátů atd..
Lyžařské středisko MATREI je SUPER.
Hotel nedoporučuji. Katastrofa.
Bohdan Wilk
Reakce hotelu
Dobrý den
Hosté přijeli mezi 13.00 - 14.00. Nedokázali pochopit, že pokud se hotel zvedne po 10.00, není v silách ho uklidit do té doby. Všude máme uvedeno:
check in v 17.00
check out do 10.00
Pokud tohle někdo neumí respektovat a vehementně se domáhá ubytování, s tím, že k nám jede 7 hodin, není co dodat.
Na rozdíl jsou chvála bohu i tací hosté, kterých je většina, kteří si na hotel dopředu zavolají a domluví si dřívější ubytování. Pokud je to v našich silách, vždy vyhovíme, protože o nich víme. Nebo když hosté přijedou neohlášeni a ubytování je připravené, ubytujeme je na úkor našeho času.
Moje chování - nevím jak ho mohl host hodnotit, protože je měl na starosti můj kolega. Pokud je na začátku konflikt, nikdy se o takové hosty nestarám osobně, ale můj kolega, abych zabránil dalším nedorozuměním, která by zákonitě gradovala.
To že si host neustále něco vymýšlel bylo nasnadě - jednou to byla televize u které nešel zvuk, ale bylo to jen tím, že dotyčný neuměl televizi uvést do chodu, sauna, snídaně (host nedokázal pochopit, že když je snídaně od 8.00, tak není od 7,45, protože je potřeba připravit) a další věci.
Topení se zapíná v 17.00 automaticky a řízeno je dvěma počítači vzhledem k venkovní teplotě.
Nikdo si na teplotu v době přítomnosti tohoto hosta nestěžoval. Radiátory na pokojích slouží k vytápění, pokud si je někdo zaskládá svýma svrškama, nesmí se pak divit, že veškeré teplo pohltí sušené prádlo. Rozumně uvažující člověk ví, jak se suší prádlo.
Gasthof topí dle rakouských ubytovacích norem.
Snídaně kontinentální : káva, čaj, tmavé a světlé pečivo, čtyři druhy marmelády, nutela, med, 6 druhů paštik, vajíčka, jogurt, dva druhy müsli, máslo, tři druhy tavených sýrů, kalteplate skládající se z plátkového sýra, šunky a extravurstu, dále ovoce dle nabídky velkoobchodu bud kiwi, jablko, pomeranč, ananas (v době hosta to byly pomeranče)
Vše neustále doplňováno.
Večeře - za celých pět let provozu si na velikost porcí nikdo nestěžoval, naopak měsíčně vyvážíme dvě 200 litrové popelnice jen biologického odpadu. Čím to asi bude, když jsou večeře chutné, jak sám host píše?
Ano saláty nenabízíme to má host pravdu, (ani to nikde neinzerujeme), ale není problém si je přiobjednat. HOST SI VYBÍRÁ Z MENU - nikdy se dotyčný neptal, jestli je to se salátem a jestli by ho k tomu nemohl dostat. Obsluha nabízí po večeři další nachtisch čehož host nikdy nevyužil.
Co se týká koupelen - zatím máme zrekonstruované tři z dvanácti. Také tomu odpovídá cena ubytování.
Až dokončíme celkovou rekonstrukci objektu, bude potom základní ubytování stát tak jako všude kolem nás. To znamená v základu to bude 115 € v základu za ubytování se snídaní.
Všechny, kdo tuto recenzi a moji odpověď čtete, zvu vás, abyste se přesvědčili o tom, co pan Bohdan Wilk kritizuje a píše.
To, že pan Bohdan Wilk a jeho kamarád doposud za ubytování dluží peníze, tím se zde nechlubí.
Jestli tedy ubytování a služby jsou katastrofa, tak v mých očích je ten, kdo ujede bez zaplacení ........... (každý rozumný člověk si dosadí to správné slovo).
Ing.Kostohryz Miloslav - majitel gasthof Lublass