Hodnocení napsáno: 6. 9. 2017
Nedostali sme 1 x zmrzlinu v restauracii zdarma, po prvej noci sme museli vymenit izbu za väcsiu s priplatkom, lebo sme dostali malu izbu len pre 2 dospelych bez pozadovanej pristelky pre 5 rocne dieta a po upozorneni nam dali malicku postielku kde sa velmi dobre nevyspal. Na prvej veceri bol vyber 3 chodov z menu na ktore sme dost dlho cakali (takmer 1 hodinu) i ked v restauracii bolo dokopy s nami cca do 10 ludi. Po tychto uvodnych problemoch bol uz pobyt uplne v poriadku. Wellness bolo super a strava taktiez. Hotelovy personal bol mili a ustretovy a snazil sa vo vsetkom pomoct.
Reakce hotelu
Níže přikládáme přeloženou odpověď od hotelu:
Dobrý den, pane Vaník,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Jsme rádi, že jste byl spokojen s našim wellness a stravou. Omlouváme se, že jste neobdržel voucher na zmrzlinu v restauraci. V tomto případě je nutné nás informovat a vyžádat si náhradu.
Pokud náš hotel navštívíte v budoucnu, v naší restauraci Vás na zmrzlinu pozveme.
Vaši první noc v našem hotelu jsme měli večeři formou menu. Veškerá naše strava je připravována čerstvě a trvá tedy delší dobu, než ji zákazníkům naservírujeme. O tomto problému jsme však hovořili osobně po tom, co jste tento problém oznámil v restauraci. Po zbytek Vašeho pobytu jsme měli večeři formou bufetu.
Věříme, že Váš pobyt u nás hodnotíte jako spokojený.
S pozdravem,
Judit Ritter
manager