Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Travelking spouští letní kampaň TravelBomby

Brno, 3. května – Travelking spouští letní kampaň TravelBomby, která poběží první dva květnové týdny. Cílem je motivovat zákazníky výraznou slevou k včasnému nákupu letních pobytů a zvýšit povědomí o nabídce pobytů u moře. Kampaň poběží ve 4 státech.
Travelking spouští letní kampaň TravelBomby

„Hotely nám poskytnou omezený počet pobytů s opravdu velkou slevou, minimálně 30 %. Jakmile se tento omezený počet vyprodá, vracíme se k původní ceně – u každého hotelu tedy kampaň může skončit v jiném čase. Každý hotel dá do prodeje k dispozici pouze limitovaný počet takto zlevněných pobytů, přičemž v loňském roce jsme jich měli tisíc a vyprodaly se všechny,“ říká ke kampani marketingový ředitel Travelkingu Štěpán Pospíšilík.

Kromě prodejního rozměru je cílem také zvýšit povědomí o komplexní nabídce Travelkingu. „Ačkoliv se specializujeme na wellness a lázeňské pobyty, máme v nabídce například také pobyty u moře či v horách a stále ji rozšiřujeme. Například Chorvatsko je u nás nyní velmi populární a aktuálně tvoří 10 % obratu,“ vysvětluje Pospíšilík.

Kampaň poběží pro zákazníky Travelkingu v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a nově také v Polsku, kam aktuálně Travelking se svým portálem expanduje. TravelBomby budou propagovány v rámci vlastních kanálů Travelkingu skrze PPC, sociální sítě (Facebook, Instagram) a newsletter. Kromě vlastních kanálů využijí také propagaci v rámci věrnostních programů českých a slovenských bank, stejně tak v rámci spolupráce s českými benefitními programy.

V loňském roce se do kampaně zapojilo 117 hotelů a prodejní cíle byly naplněny na 110 %. „Loňské TravelBomby nám zvedly návštěvnost webu o 82 %. Obrat tehdy vzrostl o 63 % a průměrná hodnota objednávky se zvedla o 43 %,“ doplňuje k úspěšnosti kampaně loni Štěpán Pospíšilík.


O společnosti Travelking

Travelking je přední prodejce cestovatelských balíčků v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Vznikl v roce 2014 v Brně. V roce 2022 se sloučil s berlínským start-upem Travelcircus. Společně působí ve 13 zemích a mají 150 zaměstnanců.

Kontakt pro média:

  • Iva Petrovová (iva@travelking.cz)

Autor článku:

Aktualizováno: 19. 11. 2024

Články, které by vás mohly zajímat

Nejprodávanější pobyty

Inspirujte se těmi nejprodávanějšími pobyty za poslední týden