Vstup na polský trh vnímá spoluzakladatel a CEO Peter Kóša jako další logický krok vedoucí k růstu firmy. Pro Polsko se vedení společnosti rozhodlo z více důvodů. „Jde o zajímavou kupní sílu, kde nakupuje hodně zákazníků online. Zároveň máme polským zákazníkům co nabídnout. Máme v nabídce jejich lokální portfolio, ale i další pobyty pro ně relativně blízko autem – v Česku, na Slovensku, Maďarsku, Rakousku, Slovinsku i Chorvatsku,“ vysvětluje Kóša.
Podle Kóši navíc výrazně roste i česká poptávka po dovolené v Polsku, meziročně vzrostla o 110 %. Dává proto smysl polskou nabídku neustále rozšiřovat i pro české zákazníky. Prozatím nabízí Travelking v Polsku necelou stovku hotelů s tím, že každý týden přibývají další. Do budoucna je přitom v plánu zahrnout do polského portfolia i takzvané zážitkové balíčky, které Travelking začal nabízet po fúzi s berlínským start-upem Travelcircus. „Náš berlínský partner Travelcircus přišel s konceptem cestování za eventy, kdy mají v prodeji balíček hotelu rovnou například s lístkem na koncert za zvýhodněnou cenu. To postupně přinášíme také našim zákazníkům a Polsko nebude výjimkou. Například studia Harryho Pottera v Londýně, Disneyland v Paříži nebo Tropical Island poblíž Berlína budou pro polské zákazníky velmi atraktivní,” uvádí Kóša.
Cílem pro letošní rok je expanzi zvládnout procesně a postupně začít budovat znalost značky bez výrazných investic do marketingu a reklamy. „Do konce roku plánujeme mít vyladěné všechny interní procesy a rádi bychom dosáhli na souhrnný milionový obrat. Chceme si otestovat naši konkurenceschopnost na trhu, ať jsme pro rok 2024 zcela připraveni na růst značky a investice do marketingových kampaní,“ říká Kóša.
O společnosti Travelking
Travelking je přední prodejce cestovatelských balíčků v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a nově i v Polsku. Vznikl v roce 2014 v Brně. V roce 2022 se sloučil s berlínským start-upem TravelCircus. Společně působí ve 13 zemích a mají 150 zaměstnanců.
Kontakt pro média:
- Iva Petrovová (iva@travelking.cz)