Hodnocení napsáno: 2. 7. 2020
S pobytem v hotelu jsme byli velmi nespokojeni. Přikoupili jsme si apartmán, kde jsme se cokoli štítili dát do kuchyňské linky, jak byla špinavá. Vybavení tam nebylo žádné. Byli jsme tam 5 dnů a za celou dobu nikdo nepřišel umýt sociální zařízení, vyluxovat nebo vyměnit ručníky. Se stravou jsme také nebyli spokojeni. První den na večeři byl připálený bramborák s divnou směsí z masa, druhý den z této směsi udělali prapodivnou šlichtu, které říkali lasagne, proti které se ohradili všichni návštěvníci, kteří se zde stravovali. Přestože v propozicích bylo, že každý večer si můžeme večeři vybrat, stalo se tak až 3. den. Jídlo se mírně zlepšilo, ale nebylo nic moc. Hotel bych nikomu nedoporučil, protože mi připadá, že je to pro majitele pouze výdělečný podnik a na co mají hostě nárok, ho nezajímá, hlavně že zaplatili. Personál v jídelně se choval slušně, jiný jsme neviděli.
Reakce hotelu
Vážení manželé Šebkovi,
předem mi dovolte říci, že nás vždy velice mrzí, když naši zákazníci nejsou spokojeni. Bohužel někdy opravdu dojde k chybě, kterou se ale vždy snažíme okamžitě napravit. Naše pokojská opravdu opomněla uklidit kuchyňskou linku. Stačilo na tuto chybu upozornit personál nebo přímo mne, protože jsme spolu hovořili a problém by byl vyřešen. Vybavení kuchyňské linky nikde ani nenabízíme, proto nebylo součástí kuchyně. Pokud jste měla zájem např. o zapůjčení konvice, stačilo o ni požádat. V úvodu Vašeho hodnocení píšete o hotelu. Bohužel nejsme hotel, ale penzion a proto nemáme stálou pokojovou službu (výměna ručníků, pravidelný úklid). To mají hotely, kde ale za pobyt zaplatíte mnohonásobně více. Opět se stačilo dohodnout. Pokud o to zákazník požádá, samozřejmě mu ručníky nebo povlečení vyměníme i v průběhu pobytu. Stravu jsem Vám připravoval já osobně. Nevím, jak by se z masové směsi daly připravit boloňské lasagne. Protože jsme spolu řešili právě ony lasagne, tak dobře víte, že jste místo nich dostali řízek. Lasagní jsme ten den prodali cca 40 porcí a stěžovali si dva zákazníci. Zákazníci mají tisíce chutí. Každý má jinou. Trefit se do chuti každého je někdy opravdu nadlidský úkol, ale snažíme se o to. Proto jsme Vám také nabídli jinou alternativu večeře, opět se stačilo pouze domluvit. Každý večer jsme v kuchařském rondónu procházel jídelnu a ptal jsem se, zda bylo vše podle Vašich představ. Kromě nespokojenosti s lasagni nikdo připomínku neměl. Protože ve svém podniku pracuji i na různých pozicích, tak to je i odpověď na poslední část vašeho hodnocení. Hosté jsou pro nás důležití a myslím, že jsem Vám to i osobně dokázal při Vašem pobytu. Jenom Vás nenapadlo, že jsem i majitel.
Krásný podzim
za Pension a Restauraci Radvanice Roman Lindauer