Recenze a hodnocení: Hotel Weiss *** (Jižní Morava)

4,1/5
(Celkem 44 hodnocení)Skvělé
Lechovice, Česká republika (Zobrazit mapu)

Hodnocení od zákazníků

5/5  
(Marta B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 1. 11. 2021
Veliká spokojenost.
5/5  
(Petr B. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 30. 10. 2021
Moc se nám líbilo. Velké množství zajímavých výletů.
5/5  
(Pavel T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 12. 8. 2021
Obsluha hotelu byla velice příjemná. Paní, která zastávala funkci recepční/servírky/kuchařky byla velice vstřícná, milá a se vším potřebným pomohla. Doporučila nám různá místa, která jsme museli navštívit. Dokonce u známého domluvila možnost prohlídky vinného sklípku s ochutnávkou místních vín. Snídaně byly chutné a každý den mírně odlišné. Celkově se nám pobyt moc líbil a můžeme ho doporučit.
3/5  
(Jaroslava K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 13. 6. 2021
Chtělo by to trochu víc čistoty, ty pavučiny by tam být nemusely. Ale proběhla prý změna majitele tak uvidíme, zatím to vypadá, že k horšímu, ale úpravy exteriéru probíhají, tak snad dojde i na interiér. Personál byl ale milý.
5/5  
(Dáša M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 10. 2020
Velmi spokojeni, úžasná, vstřícná paní majitelka, čistý, klidný hotel.
5/5  
(Michaela T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 10. 2020
Skvělý personál.
3/5  
(Petr K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 24. 8. 2020
Hotel probíhá rekonstrukcí, měli jsme ještě nezrekonstruovaný pokoj bez TV a klimatizace. Snídaně formou rautu, večeři nutno zvolit předem během dopoledne. ( Přílohy nevaří, je pouze pečivo ), obědy nedělají.
3/5  
(miroslav D. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 8. 2020
Snídaně malý výběr, nedoplňováno. Bez možnosti obědů, další restaurace 2 km daleko. Hotel stojí na samotě, nejbližší obchod 2 km. Na pokoji chybí lednička, není možnost si cokoliv vychladit. V kupónu bylo stravování snídaně, oběd, večeře.
4/5  
(Lenka M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 8. 2020
Ubytování odpovídalo popisu. Pod okny, kde jsme byli ubytováni, měly výběh slepice, které nám ohlašovaly, kolik snesly vajec :) Snídaně se opakovaly. Večeře byly suprové. Skvělé místo k výletům.
4/5  
(Vladimír F. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 14. 7. 2020
Neporadek
5/5  
(David Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 11. 2019
Vše v pořádku, obsluha pozorná, příjemné prostředí, dobré víno, pivo, jídlo.
1/5  
(Dana G. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 25. 11. 2019
Hrozné je to klamavá reklama žádný sklep tam nemá. Vínu absolutně nerozumí. Je arogantní, nepříjemná. U snídaně Vám řekne můžete sníst jen za 80 Kč tak proč. Tak jsme ráno odjeli do Znojma a už jsme ani na večeři nešli. Bohužel jsem pozvala své přátele z Karlových Varů pak jsem se styděla. No hrůza. Netekla teplá voda jen hodně slabě vlažná aby jsme se nechtěly koupat.
3/5  
(Jana M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 11. 2019
Prostředí hotelu spíše na samotě. Pobyt popisu odpovídal, co bylo uvedeno to jsme dostaili. Personál hotelu, nic moc. Paní majitelka nás mile přivítala, seznámila nás s pobytem. Paní co obsluhovala za barem a roznášela jídlo byla pomalá, spíš zmatená. Čekali jsme dlouho než něco donese a umírali žízní :-). Kuchařka přišla pozdě a nestihla nám udělat včas oběd, který jsme avizovali 2 dny předem, aby jsme stihli autobus na plánovaný výlet. Hotel byl špinavý, všude nánosy prachu a pavučin. Výhodou, jen to že je to blízko k Znojmu.
5/5  
(Vladimír H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 16. 10. 2019
spokojeni, odpovídalo popisu
4/5  
(Břetislav,ing. K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 28. 9. 2019
Prostředí hotelu bylo slušné a odpovídalo cenové úrovni. Přístup personálu velmi vstřícný, služby solidní, ubytování standardní. Strava velmi dobrá, večeře nejlepší z našich zkušeností posledních let.
4/5  
(Karel Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 9. 2019
Hotel, spíše ubytovna. Popis byl lepší než skutečnost. Co bylo slíbeno to jsme obdrželi. Jídlo bylo slabší. Vše ale odpovídalo nabídnuté ceně. Majitelka bývá dobrá, ovšem se sklonem k aroganci.
3/5  
(Slávka Ť. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 9. 2019
Hotel má nevyužitý potenciál, na zahrádce jsou krásná zákoutí na posezení, bohužel si moc neposedíte. Hotel stojí v obci Lechovice, kde není žádný sklípek, jak možná ve vinařské oblasti čekáte, ani restaurace a hotelová restaurace zavírá ve 20h. V pondělí v 19h. Na pokoji není televize, a když si chcete alespoň povídat potmě na terase, ve 21h. Vás majitelka přijde upozornit, že se tam spí a Vy rušíte. Za mně docela zklamání.
5/5  
(PAVLA P. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 9. 2019
Maximální spokojenost. Doporučujeme!!!
3/5  
(Pavel K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 8. 2019
U pobytu zcela odpovídá poměr cena/kvalita. V žádném případě se ale nedá typ ubytování nazvat hotelem, troufáme si říct, že to je penzion. Na ubytování bylo nicméně čisto, zařízení je starší, každý pes jiná ves, nicméně plně funkční, zdi na hodně místech poničené, TV nefungovala. Úklid pokojů se během pobytu neprovádí. Kde sebral tento "hotel" jakékoliv uváděné ocenění nechápeme. Kvitujeme, že polopenze je formou kreditu 200,-Kč/os/noc a je vlastně jedno jak ho vyčerpáte, jen platí pouze na jídlo. Co toho se týká, žádná sláva, první den neochucené, další vlažné, pečivo podané k sýrovému talíři bylo vlhké se začínající plísní a sýrový i uzeninový talíř tak nějak bez ladu a skladu..... :-)))). Nabízený šopák, nebyl k dispozici, protože došel balkán, míchaný salát bez okurky ani ta nebyla. Litujeme servírky, pořád se jen omlouvají, že něco není..... U snídaní nám nevyhovoval čas, jen do 9:00, nicméně na ně chodit člověk nemusí, kredit prostě zůstane na večeři. Ale ani tady nic moc, snídaně sice formou "rautu" ale pečivo nebylo čerstvé, zelenina jen cherry rajčata, žádný jogurt, cereálie...….. Z nabízených doplňků pobytu došlo jen na ochutnávku vín (ale až poslední večer, protože předtím nebyla a čekalo se až je dovezou) ale i tady zklamání, máme asi mlsnější jazýčky :-) . Nicméně hned vedle hotelu je celodenně otevřená prodejna místních vinných sklepů a tam si najde tu svojí oblíbenou lahvinku opravdu každý a na velmi dobré úrovni jsou zde i sudová vína-zvlášť ve srovnání se vzorky z ochutnávky . Jinak je ale ubytování na příjemném místě, díky obchvatu obce je tu absolutní klid. Místo má pravidelné autobusové spojení se Znojmem i Brnem (interval 30-120 min), takže můžete nechat auto na parkovišti a vyrážet vejletit a koštovat po okolí bez nutnosti aby si někdo nemohl dát sklenku..... Jen nám prostě přijde, že paní majitelka neumí tento potenciál vůbec využít. K čemu je, že člověk má na zdi dvacet certifikátů, když to vede stejně od desíti k pěti a v tomto "hotelu" je to cítit v každém rohu. A je to velká škoda, domníváme se, že toto místo má opravdu co nabídnout.... Nechceme ale nikoho zrazovat, každý to vidíme jinak a prostě v poměru cena/kvalita to ujde. Rozhodně je to solidní výchozí místo k poznávání Znojma a okolí.
Reakce hotelu
Dobrý den, pane Kurando. Děkuji za Vaše vypsání pocitů a prožitků. Každý má samozřejmě možnost napsat svůj názor. Víte, možná by bylo čestnější o těchto Vašich pocitech si popovídat přímo zde na místě. Nechci Vám názor vyvracet a už vůbec ne kritizovat to, co píšete a s čím nesouhlasím, protože to není pravda. Chci Vám popřát pěkné podzimní dny a pokud budete chtít, napište mi osobně, probereme Váš názor a náhled, možná přijdeme k jiným závěrům. a jen v poznámce - hotel - je nyní už jen název - značka..../hotel WEISS/.... Po 27 letech není jednoduché a laciné měnit název kvůli smlouvám,razítkům,adresám,historii etc. To jen pro upřesnění. S úctou Hana Weissová
4/5  
(Pavel G. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 21. 8. 2019
Ubytování a služby odpovídaly našim představám, ocenili jsme možnost volby stravy. Personál byl velmi ochotný. Za zajímavostmi se musí jezdit na výlety, ale těch je v okolí dost.
4/5  
(Jiří H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 19. 8. 2019
Hotel pěkný po rekonstrukci. Pobyt odpovídal popisu. Vše jsme obdrželi. Strava v pořádku. Personál vstřícný. Návštěva Znojma.
5/5  
(Karolína Z. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 14. 8. 2019
Vše bylo skvělé :) Krásné prostředí, ochota personálu, prostě pohoda.. :)
5/5  
(Stanislav T. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 7. 2019
ano doporučil
5/5  
(Jarmila J. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 18. 7. 2019
Hotel se nám líbil, obdrželi jsme vše co bylo na kuponu uvedeno. Velmi milá a ochotná paní majitelka se o nás dobře starala a doporučila nám spoustu výletů v okolí.
5/5  
(Jaromír M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 7. 2019
Maximální spokojenost, všechno bylo dle voucheru čerpáno.
3/5  
(Blanka M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 17. 7. 2019
Hotel je v dost žalostném stavu, popraskané dalždičky, stěny. Personál se skládal s brigádnic, které nevěděly nic i když jsme se ptali na věci z jídelního lístku či na kávu ale zase pak ochotně přinesly objednané. Zarážející je, že koupíte pobyt s polopenzí ale máte kredit jen 200 Kč na den, do nehož se prostě nevejdete. Majitelka rádoby someliérka vína dá klidně ochutnat vína z jedné skleničky, aniž by je vypláchla vodou apod. Šli jsme na večeři a všechny stoly byly zarezervovány ale ani jeden pro nás, to bylo taky překvapivé. Majitelka zalévá kytky hadicí na terase a vzápětí přinese jídlo, takové nestandardní postupy. Nesouhlasil ani účet, personál by se obral, tak jsme je upozornili, že jsme měli ještě něco navíc... Celkové shrnutí. Dalo se to přežít ale podruhé bych do tohoto hotelu nejela.
Reakce hotelu
Dobré odpoledne, paní Mojdlová. Děkuji za Váš názor. Každý to vidíme svým zrakem. Tedy k odpovědím - provozovna není nová, to ,myslím,každý vidí i na náhledu, když si voucher kupuje. Jedná se o menší provozovnu, kde si nehrajeme na Internationál, ale chceme vytvářet atmosféru spíš domáckou a ne unuděně oficiální. Že obsluhují a pomáhají brigádníci - Bohu díky za ně. V dnešní době, kdy dělat nechce nikdo, odborníci ani pracovníci nejsou a do gastronomie nepůjdou,neboť je to nelehká práce a hlavně práce s lidmi - ne vždy fajn lidmi a jak víme, práce s lidmi je ta nejtěžší. /dále bez komentáře/ :-) Že se najde někdy někdo nespokojený, to je všude. Ve voucheru máte možnost si vše přečíst - tedy - že kupujete předplacený kredit na polopenzi. Ne celou polopenzi. Jsou hosté, kterým to stačí a těm, kteří chtějí něco více, dáváme možnost výběru a následného doplatku. Nechceme hostům přidělovat jídlo podle našeho určení. Podle nauky o víně a sommelierství platí pravidlo, že mezi jednotlivými vzorky není ideální vyplachovat skleničku vodou, protože fajn a dobré je "zavínit" si sklenici vínem a vnímat pak tak intenzivně vše z vína dalšího. K neutralizaci Vám slouží sklenice s vodou, která je automaticky servírována.... Pokud byly při večeřích či snídaních na stole rezervace, bylo to pouze na přání těch hostů, kteří chtěli u určitých stolů sedět. Kapacita je velká, prostorů je dosti - v restauraci i na venkovní terase. Využity nejsou nikdy všechny. Tedy místa je a bylo dosti.... Na zalévání kytek velmi ráda používám hadici, s konvemi bych to nezvládla :-) a že vám pak nesu jídlo ? Proč ne, pokud mám chvíli čas, než je jídlo připraveno, ráda ten čas využiji na občerstvení i kytiček a potom hostů. Zřejmě nikdo nevidí za roh, kde si samozřejmě ruce umyjeme, než sáhneme na talíř..... S účtem, který nesouhlasil v náš neprospěch - stane se to. Jistě, nejsme andělé. A nemyslím, že je důležité z toho dělat "boudu". Tolik moje odpověď. A jdu s klidem zalévat kytky, než přijdou hosté na večeři a na vínko... :-) Přeji Vám šťastnější prožitky a radost v životě. Za všechny - Hana Weissová.
4/5  
(Kuba D. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 16. 7. 2019
Skvělé prostředí a okolí na výlety.
3/5  
(Kateřina H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 5. 2019
+ Poměr cena a výkonu velmi dobrý, jídlo i víno chutné, hotel dobře dostupný i MHD (přímo u autobusové zastávky) - Nedostatek personálu o víkendu a laxní přistup paní majitelky. První večer trvalo půl hodiny, než jsme si mohli objednat a další půl hodiny než nám paní přinesla alespoň pití a ochutnávku vína. Opakovalo se vždy také při snídani, kdy jsme čekali dvacet minut na objednání i když kromě nás byly na snídani pouze dva stoly, paní Weissova opravdu nespěchala. - Vybaveni pokoje starší, rekonstrukce by byla vhodná: okno nedovíralo, protékající sprcha v podstatě nefunkční, nepohodlné polštáře a chybějící velké ručníky. - V předplaceném kreditu v rámci voucheru nebylo zahrnuté pití, což nebylo jasně napsáno, vstupenka na věž ve Znojmě/do pivovaru nebyla zařízená předem, pouze nabídnuto zpětné proplaceni.
5/5  
(Jaroslev Štecher Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 6. 11. 2018
Vše proběhlo dle našich představ.
5/5  
(Jiří K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 20. 10. 2018
Personál příjemný s ubytováním velice spokojený výborná kuchyně a pěkné výlety po okolí.
5/5  
(vladimir O. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 4. 6. 2018
Prostředí bylo super, paní majitelka fundovaná osoba ve službách i somelierství, vstřícný a profesionální přístup a skvělá kuchyně. Jednoduše za ty peníze velice dobré.
5/5  
(Jan M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 4. 2018
Dovolená se nám moc líbila. Paní Weissová je velmi energická žena. Vše fungovalo na jedničku. Všude čisto, atmosféra výborná. Můžeme jenom doporučit. Moc pěkná dovolená. Děkujeme Marouškovi.
1/5  
(Lucie K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 13. 11. 2017
V tomto hotelu se zastavil čas a to nejen v případě vybavení pokojů, ale také v přístupu personálu. Chování paní majitelky k hostům je absolutně nepřijatelné. V ceně voucheru je snídaně a večeře. Večeře se podávají od 18h do 21h. Nicméně večeři si musíte objednat nejpozději ve 20h jinak Vám ji již neuvaří, od půl deváté se totiž prý kuchyň začíná "drhnout". To stejné platilo i na snídani, která je do 10h a to na minutu přesně. V 10:05 již nad námi stála paní majitelka, jestli bychom již mohli opustit restauraci, protože ji potřebuje uklidit. Vejít se do časového limitu bylo velmi náročné už kvůli tomu, že nás paní majitelka první půl hodinu absolutně ignorovala, takže jsme neměli možnost si objednat ani pití natož snídani. Jednu hvězdičku dávám za víno, které bylo jeden večer rozléváno k neomezené konzumaci a jehož kvalita nás mile překvapila. Jinak nedoporučuji a určitě sem již nepojedeme.
Reakce hotelu
Dobrý den, paní Kolářová, děkuji za Vaši recenzi. Mohu uvést pouze několik maličkostí, ale dost důležitých. Večeře nemají stanovený čas začátku, všem vždy říkáme, že je opravdu jedno, kdy přijdou, ale že PROSÍME, pokud možno, aby si hosté vybrali večeři z jídelního lístku třeba max.do 20 hodin, aby se v kuchyni vše v pohodě stihlo uvařit, když vaříme do 21 hodin. A pokoje se všech 30 hostů nahrne najednou na večeři,popř.na snídani, pak opravdu není možné se OKAMŽITĚ věnovat všem.Snídaně jsou NE do 10 hodin, ale DO 9 hodin. Dále se nebudu rozepisovat, vše nechám na ostatním posouzení dalších hostů. Ještě jednou ale upřímně děkuji a přeji Vám mnoho radosti a pěkné blížící se svátky. Hana Weissová
3/5  
(Václav H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 8. 11. 2017
Monstrózní hotel tzv. komunistického typu, na kterém jsou už ta léta znát. Personál je ale vstřícný a v rámci své profese i ochotný. Všechny služby garantované voucherem nám byly poskytnuty. Při malé obsazenosti hotelu je nabízená polopenze dost jednotvárná. Při plném obsazení (akce 2 dospělí + 2 děti zdarma) je sice jídla dost ale všudypřítomné pobíhající děti vám vezmou klid pro odpočinek.
Reakce hotelu
Dobrý den, pane Hyráku. Děkuji za Váš názor. K hotelu - ano, je již delší dobu v provozu, ale jak jste si jistě mohl povšimnout, stále je během plného provozu průběžně rekonstruován, předěláván apod, což nelze udělat najednou. Nabízená polopenze - je to otázka názoru - zda v jídelním lístku nabízených cca 30 jídel je málo nebo moc na dva dny, ale to nechť posoudí každý sám za sebe. O zmiňované akci 2 dospělí a 2děti zdarma nic nevím, nikdy jsme tady takovou neměli a věřím, že mít nebudeme. Pokud v dobu Vašeho pobytu zde pobíhaly děti, pak je to problém u nás a asi v restauracích docela běžný a navíc, když rodiče upozorníme a poprosíme o nějaké zajištění klidu, zlobí se na nás opět druhá strana..., tedy nelze vyhovět vždy lidem všem. Každopádně děkuji za názor a přeji vše dobré.
5/5  
(Dana Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 7. 11. 2017
Prostředí příjemné, klidné, personální ochotný. K prohlídce Znojmo a Podyjí, vinici Šobes a Dyji.
4/5  
(Lucie Čeňková Č. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 29. 10. 2017
Velmi příjemný personál, jídlo chutnalo. Jen nás mrzelo, že jsme prošvihli burčák, ale vínko nám moc chutnalo. Určitě pobyt můžu každému jen doporučit.
5/5  
(Petr Vyvážil V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 28. 10. 2017
Byli jsme spokojení.
5/5  
(alena N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 10. 2017
Všechno bylo úplně v pořádku, všichni byli milí a příjemní.
5/5  
(Karel M. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 10. 2017
Prostředí hotelu bylo příjemné a čisté. Personál ochotný a vstřícný. Mnoho cyklostezek v okolí. Mohu jen doporučit.
3/5  
(Zdenek N. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 10. 2017
Ubytování na solidní úrovni včetně sociálního zařízení a vybavení pokoje /Wi-fi, televize apod./. Strava dobrá, ale mohla by být pestřejší ovoce, jogurty a pod. Výběr ze stále stejného jídelního lístku. Obsluha by mohla být vlídnější ke svým zákazníkům. Vše co bylo na voucheru, bylo poskytnuto.
Reakce hotelu
Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření. Na snídaních jogurty byly a jsou :-), Jídelní lístek je vždy stejný zhruba půl roku, nelze ho měnit denně :-), není to jídelní lístek pouze pro uživatele slevových voucherů, ale pro běžný provoz. Mám za to, že z celkem 40 položek na jídelním lístku si lze v pohodě vybírat po dobu i jednoho týdne. Na vlídnost obsluhy reagovat nemohu, nevím o co konkrétně a u koho šlo. Každopádně děkuji za postřehy a přeji vše dobré. Hana Weissová
4/5  
(Miroslav Š. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 10. 2017
Vše odpovídalo popisu, Byli jsme s pobytem spokojeni. Personál byl milý.
4/5  
(Pavlína V. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 27. 10. 2017
Čisto, pěkné.
5/5  
(Josef H. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 26. 10. 2017
V hotelu Weiss jsme byly podruhé a opět super. Příjemné prostředí, velmi vstřícná paní majitelka i personál. Chutné jídlo a výborné víno z vlastních vinic.
5/5  
(Jiří K. - Česko Česko)
Hodnocení napsáno: 22. 10. 2017
Vše proběhlo dle zakoupeného kuponu. Příjemný personál naše ubytování bylo na úrovni, kterou jsme očekávali a byli spokojeni.

Zapomněli jste heslo?

Získejte nové!

Můžete se přihlásit i pomocí sociální sítě:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Chci se registrovat

Nebo se zaregistrujte pomocí sociálních sítí:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Zapomněli jste heslo?

Nevadí! Stačí zadat váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoříte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet