Přesunutí termínu rezervace

Termín rezervace je možné změnit vždy pouze po domluvě s konkrétním ubytovacím zařízením.

Je také potřeba respektovat storno podmínky a pravidla jednotlivých hotelů. Všechny tyto informace vždy naleznete ve Vašem kuponu či v prezentaci ubytovacího zařízení v kategorii "Storno podmínky".

O změnu termínu pobytu je možné zažádat přímo v hotelu, tuto možnost doporučujeme zvláště pokud se jedná o blížící se termín. Kontakty naleznete ve Vašem kuponu či v prezentaci pobytu v kategorii "více o hotelu".

Změnu termínu Vám také rádi zařídí naši kolegové ze zákaznické péče, stačí nám zaslat email na adresu info@travelking.cz

Specialisté zákaznické podpory

Cindy Zákaznická podpora - Senior info@travelking.cz
Tomáš Reklamační oddělení info@travelking.cz
Zuzana Zákaznická podpora - Senior info@travelking.cz

Zapomněli jste heslo?

Získejte nové!

Můžete se přihlásit i pomocí sociální sítě:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Chci se registrovat

Nebo se zaregistrujte pomocí sociálních sítí:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Zapomněli jste heslo?

Nevadí! Stačí zadat váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoříte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet