Barion Pixel
Osobně ověřené nabídky

U nás v Travelkingu pobyty osobně ověřujeme a ručíme za to, že každý z nich bude stát za to.

Podle jakých kritérií pobyty ověřujeme?

  • Pobyt ověřil člen Travelking týmu

    Všechno jsme si vyzkoušeli a víme, co vám nabízíme.
  • Z pobytu se vracejí spokojení zákazníci

    Vážíme si vaší zpětné vazby. Hodnocení alespoň 4/5 je známka vaší spokojenosti.
  • Zákazníci si pobyt vybírají opakovaně

    Věříme, že pobyty, ke kterým se vracíte, jsou skutečně kvalitní.

Co dělat s kupónem na pobyt v aktuální situaci spojené s koronavirem?

Aktuální situace ohledně šíření onemocnění COVID-19, které je známé spíše jako koronavirus, se neustále mění. Rádi bychom ale vám, našim zákazníkům, vzkázali, že podporujeme vaše zodpovědné chování vůči sobě, svým blízkým i svému okolí.

Věříme, že společnými silami krizi brzy překonáme a budeme si opět moci užívat krásy spojené s cestováním a poznáváním Česka i okolních států.


Jsme tu pro vás!

Naše zákaznická podpora je v posledních dnech zahlcena dotazy a telefonáty. Níže se proto dočtete, jak postupovat při změně termínu pobytu nebo stornování kupónu. Prosíme vás především o trpělivost. V případě, že v článku odpověď na svůj dotaz nenaleznete, kontaktujte zákaznickou podporu:

  • E-mail: info@travelking.cz

  • Telefonní číslo: +420 538 880 980

  • Předem děkujeme za upřednostnění komunikace prostřednictvím e-mailu.

  • Jsme tu pro vás v pondělí až čtvrtek od 8:00 do 20:00 hodin a v pátek od 8:00 do 18:00 hodin.


Jaká je aktuální situace?

První krizová opatření přijala česká vláda 13.3.2020. Situace se ale mění každým dnem. Další opatření byla ohlášena 15.3.2020 a jedná se zatím o:

  • Uzavření obchodů s výjimkou prodejen potravin, lékáren, drogerií, čerpacích stanic, malých domácích zvířat a krmiv a dalších potřeb pro zvířata, brýlí a kontaktních čoček nebo novin a časopisů.

  • Dočasné přerušení provozu kulturních a rekreačních zařízení jako jsou wellness, aquaparky, lázně, ale také restaurace včetně hotelových.

  • Zákaz cestování do zahraničí občanům ČR do 10.4.2020.

  • Aktuální informace k situaci naleznete na webových stránkách


Máte kupón, ale potřebujete změnit datum pobytu, anebo ho stornovat?

Chystali jste se v následujících dnech na pobyt a potřebujete poradit s přerezervováním termínu nebo stornováním kupónu? Čtěte dále a pomozte tak zmírnit nápor na naši zákaznickou podporu.

Support

Nejčastější dotazy:

Je možné odložit termín pobytu?

Ano, v některých případech můžete termín svého pobytu změnit. Kontakt na svůj hotel naleznete v horní části kupónu, kontaktujte jej tedy s žádostí o odložení termínu.

     

Jak stornovat kupón do 14 dní od jeho zakoupení pokud ještě nebyl rezervován?

Kupón je možné stornovat a rádi vám jeho plnou hodnotu převedeme na kredity s roční platností, takže si svůj nový pobyt budete moci vybrat kdykoliv v následujících 12 měsících. Samozřejmě je možné také vrácení peněz na účet, ze kterého byla platba odeslána. Toto storno je bez jakýchkoliv storno poplatků.

   

Jak stornovat kupón do 14 dní od jeho zakoupení pokud už byl rezervován?

V tomto případě kontaktujte, prosím, konkrétní ubytovací zařízení s žádostí o změnu termínu či storno rezervace. Kontakt na svůj hotel naleznete v horní části kupónu. V případě storna je nutné mít písemný souhlas od ubytovatele o zrušení a zaslat nám jej na e-mail info@travelking.cz. Na tomto e-mailu nás také kontaktujte v případě, že se jedná o zahraniční hotely a potřebujete pomoc s komunikací v cizím jazyce.

   


Mohlo by vás zajímat:

Aktuálně se pro vás snažíme u většiny hotelů a penzionů zajistit prodloužení platnosti kupónu. Co to znamená? Pokud má vámi zakoupený kupón platnost například do konce května a nám se u tohoto hotelu podaří domluvit platnost do prosince nebo i na delší období, budete moci kupón využít v tomto prodlouženém období i vy. Není tedy nutné kupón hned stornovat. Stačí vyčkat a vybrat si termín pobytu později dle aktuální bezpečnostní situace.


 

Co dělat s kupónem zakoupeným před více než 14 dny pokud ještě nebyl rezervován?

U většiny pobytů se aktuálně snažíme prodloužit jejich platnost tak, abyste jej mohli využít v náhradním termínu. Případně vám můžeme vaši objednávku převést na kredit s roční platností a nový pobyt si můžete vybrat kdykoliv v následujících 12 měsících. Kontaktujte zákaznickou podporu na e-mailu info@travelking.cz.

   

Co dělat s kupónem zakoupeným před více než 14 dny pokud už byl rezervován?

V tomto případě kontaktujte, prosím, konkrétní ubytovací zařízení s žádostí o změnu termínu či storno rezervace. Kontakt na svůj hotel naleznete v horní části kupónu. V případě storna je nutné mít písemný souhlas od ubytovatele o zrušení a zaslat nám jej na e-mail info@travelking.cz. Na tomto e-mailu nás také kontaktujte v případě, že se jedná o zahraniční hotely a potřebujete pomoc s komunikací v cizím jazyce.

   

Mohu si stále zakoupit pobyt?

Samozřejmě. Ale vzhledem k současné situaci doporučujeme zakoupit pobyty s dlouhou platností. To znamená, že hotel podle svého gusta si vyberete nyní, ale termín, ve kterém se na pobyt budete chtít vydat, si rezervujete až později za pár týdnů či měsíců, až s ohledem na bezpečností situaci u nás i v cílové destinaci.

   

Kde najdu kontakt na hotel?

Kontakt na svůj hotel naleznete v horní části kupónu.

Kupon

   

Společnými silami opět brzy na cestách

Zdraví

Rádi bychom vám opět brzy byli nápomocni s výběrem různorodých pobytů u nás i po celé střední Evropě. Pokud spolu s námi chcete co nejdříve pokračovat v objevování těch nejkrásnějších míst a naplno relaxovat na vysněných pobytech, je doporučeno dodržovat následující opatření proti šíření koronaviru:

  • Důkladně dbát na osobní hygienu, umývat si ruce častěji než obvykle, dezinfikovat také často používané předměty, například mobilní telefon.
  • Posilovat svoji imunitu (otužování, domácí cvičení, omezení alkoholu a kouření, dostatek spánku a podobně).
  • Nosit roušku zabraňující šíření kapénkové infekce (klidně alespoň podomácku vyrobenou) pro ochranu svou i svých blízkých, nebo ještě lépe - nechodit mezi ostatní lidi.
  • Nešířit paniku, čerpat pouze informace z důvěryhodných médií a ověřených zdrojů.
  • Udržovat se v psychické pohodě - dodržujte denní režim, buďte v kontaktu s ostatními přes sociální sítě, informace si dávkujte, odměňte se - něčím na zub, zajímavou knihou nebo například plánováním pobytu, na který se vydáte, až to bude možné.


Co se takhle vydat na pobyt?

Autor článku:

Pokračováním prohlížení těchto stránek dáváte souhlas se zpracováním cookies v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. OK