Osobně ověřené nabídky

U nás v Travelkingu pobyty osobně ověřujeme a ručíme za to, že každý z nich bude stát za to.

Podle čeho pobyty ověřujeme?

Každý pobyt označený nálepkou Osobně ověřeno musí splňovat alespoň 2 ze 3 kritérií:

  • Pobyt ověřil člen Travelking týmu

    Všechno jsme si vyzkoušeli a víme, co vám nabízíme.
  • Z pobytu se vracejí spokojení zákazníci

    Vážíme si vaší zpětné vazby. Hodnocení alespoň 4/5 je známka vaší spokojenosti.
  • Zákazníci si pobyt vybírají opakovaně

    Věříme, že pokud se k pobytu zákazníci vracejí i po sté, je skutečně kvalitní.

Nenechte na sebe padnout podzimní splín! 6 tipů, jak na něj vyzrát.

Pro někoho jsou podzim barvy, babí léto a vůbec to nejkrásnější období v roce. Pro jiné je ale toto roční období především o nedostatku slunce a pochmurné náladě. Pojďme si společně projít několik tipů, jak s podzimní depresí úspěšně bojovat.
Nenechte na sebe padnout podzimní splín! 6 tipů, jak na něj vyzrát.

Slovo „deprese“ je možná příliš silný výraz, ale pravdou je, že na mnoho lidí tak podzim opravdu působí. Dny se zkracují a jsou čím dál tím temnější, takže se nám mnohdy nechce z postele a z práce chodíme až za tmy. K tomu se pak přidají změny tlaku, deštivo, nějaký ten stres a špatná nálada je tady. Pokud se i vy začínáte cítit smutněji a sklesleji, nezoufejte. I v tomto podzimním období si totiž můžete lehce doplnit síly i chybějící energii jednoduchými triky.

Lehká strava a vitamíny

Psychika je velmi vratká a křehká, do značné míry souvisí se zdravím. S příchodem chladnějších dnů a rojením se různých nemocí proto dbejte na stravu bohatou na vitamíny a další zdraví prospěšné látky, které podpoří vaší imunitu i odolnost proti stresu. V sychravém počasí únava dopadá prakticky na každého. Stravujte se tedy lehce a do svého jídelníčku zařaďte hodně zeleniny a ovoce. Získáte tak nejen vitamíny, ale především tolik potřebnou energií a tím i dobrou náladu.

Tipy Travelkingu:

  • Udělejte si ráno před odchodem z domu pořádný zázvorový čaj s medem, který vás zahřeje a probudí.
  • Na snídani si s sebou přibalte ovoce a bílí jogurt s vločkami.
  • Pokud nestíháte, nebojte se ani občas si rozpustit šumivé tablety s vitamíny.
  • Využijte sezónní potraviny - na podzim jsou to dýně, hrušky, jablka a další dobroty!

Odpočiňte si, prohřejte se a relaxujte

Zatímco v létě stačí vyjít na zahradu nebo zajet poležet někam k vodě, v chladných dnech je to o něco složitější, protože málokdo má zimní zahradu či vlastní krytý bazén. Nemusí to však být takový oříšek, pokud umíte správně hledat. Vždy se najde nějaký ten útulný hotel s vlastním wellness centrem, do kterého můžete na víkend vyrazit. A rozhodně to nestojí majlant! No jen řekněte, vám by taková relaxace v sauně nebo vířivce nespravila náladu? Lákavé nabídky jsou připraveny jak pro páry, tak rodiny s dětmi či aktivní seniory.


Pro páry

Pro páry je ideálním místem Wellness Hotel Hluboký Dvůr ***+ nedaleko Olomouce. Kromě útulných pokojů se můžete těšit na polopenzi, sekt a neomezený vstup do saunového světa se 4 druhy saun, ale také vířivkou, relaxační zónou a jezírkem.

Pro rodiny s dětmi

Rodiny s dětmi jistě nadchne Wellness Hotel Babylon **** v Liberci, který nabízí ubytování pro děti do 13 let zdarma a to včetně přistýlky a snídaně. V balíčku najdete také neomezený vstup do parádního aquaparku, saunového světa, ale i lunaparku, funparku či iQparku.

Pro seniory

ASTORIA Hotel & Medical Spa **** najdete přímo v Karlových Varech. Ubytováni budete v pokojích Comfort a čeká vás i polopenze, neomezený vstup do wellness centra a dle pobytu také různé procedury.


Choďte mezi lidi

Není asi nic horšího, než přijít domů a za oknem se utápět pohledem na pochmurné okolí, především když prší. Zkuste naopak brát podzim jako skvělé období pro chození do kina, návštěvu oblíbených kaváren nebo posezení s přáteli. Vždyť obvykle to jsou právě vaši blízcí, kteří vás dokážou nejvíce rozveselit.

Sportujte, hýbejte se, procházejte se

Pohyb, i třeba ten nejzákladnější v podobě chůze, může účinkovat proti špatné náladě velmi dobře. A navíc má spoustu pozitivních vedlejších účinků v podobě zvýšené kondice, lepší postavy a kvalitnějšího spánku. Při fyzické námaze se nám navíc do těla vyplavuje endorfin, neboli "hormon štěstí", který zlepšení nálady garantuje. Zkuste alespoň pravidelně chodit na procházky, cvičit jógu, zajít si do bazénu nebo tancovat. Rozdíl brzy pocítíte.

Omezte stres na minimum

Jak se dny zkracují a energie ubývá, tak se i běžné problémy zdají být nějak větší a o něco více vysilující. Když už tedy nějaká stresová situace přijde a vy cítíte úzkost, snažte se to vždy nějak kompenzovat. Někdy může stačit obyčejná procházka, poslech oblíbené hudby nebo si s někým promluvit. Jindy je ale třeba trochu razantnější změny. Co třeba utéct všední nudě a vydat se zrelaxovat někam do klidu? Vybrat si můžete pobyt jen na jednu noc či víkend.

Usmějte se!

Víme, že to není lehké, zvláště pokud se z wellness pobytu vrátíte zpět do každodenní sychravé reality. Ale říká se, že úsměv je lék na všechno, takže prosíme - jeden ÚSMĚV. 😁

Autor článku:

Nejprodávanější pobyty

Inspirujte se těmi nejprodávanějšími pobyty za poslední týden

Zapomněli jste heslo?

Získejte nové!

Můžete se přihlásit i pomocí sociální sítě:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Chci se registrovat

Nebo se zaregistrujte pomocí sociálních sítí:

Registrací prostřednictvím Facebooku či Google souhlasím s Obchodními podmínkami a potvrzuji, že jsem se seznámil/a se Zásadami ochrany osobních údajů.

Zapomněli jste heslo?

Nevadí! Stačí zadat váš e-mail a my vám pošleme odkaz, kde si vytvoříte nové.

Tento e-mail u nás není zaregistrovánVytvořit účet

Pokračováním prohlížení těchto stránek dáváte souhlas se zpracováním cookies v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. OK