Oblíbené 0

Zatím nemáte žádné oblíbené nabídky.

  • K nabídkám se můžete kdykoliv vrátit
  • Oblíbené nabídky na jednom místě
  • Upozornění na změny v nabídkách

Jsme přední e-commerce
projekt v ČR a SK.

Děláme radost více než 900 000 zákazníkům, kteří díky nám cestují po Evropě. Je nás více než 50 (+ buldoček Hugo), jsme Travelking FAMILY.

Chci do Travelkingu

Progres je přímo úměrný počtu a odhodlání kvalitních lidí.
Ukaž nám svůj talent a staň se součástí našeho týmu.

Marketing

Umíš nadchnout lidi a ukázat jim, co potřebují.

Zobrazit oddělení

Nevidíš tu pozici, která by byla pro tebe, ale myslíš, že nás dokážeš posunout dál? Napiš nám na family@travelking.cz

Co znamená být součástí Travelking FAMILY?

Lidé na 1. místě

Je pro nás důležitá odbornost a morální kredit. Komunikujeme otevřeně a zakládáme si na neformální atmosféře.

Cestování nás baví

Travelking je o dokonalé dovolené. Cestování milují nejen naši zákazníci, ale i my. Cestování nás spojuje.

Osobně ověřujeme

Každý z nás může zdarma vyrazit na pobyty, které prodáváme. Díky osobnímu ověření víme, co nabízíme.

Jsme v centru (dění)

Kanceláře máme v centru Brna. Žádný open office, ale příjemné kanceláře pro každé oddělení zvlášť.

Jsme společensky odpovědní

Pomáháme těm, kteří to potřebují. Na charitativní projekty jsme vybrali už:

1 634 274 Kč

Peter Kóša

CEO

Jsem zvědavý člověk, rád čtu a objevuji nová místa. Nejlépe se cítím uprostřed hor s batohem na zádech. Jsem trochu idealista, za to Tomáš stojí nohama pevně na zemi, díky tomu se skvěle doplňujeme. Mým osobním cílem je mít hlubokou osobní integritu, vědět, jak vést sám sebe, jelikož jenom tak mohu úspěšně vést ostatní. Mám to štěstí, že mám úžasnou manželku, práci, která mě baví, a kolegy, se kterými rád trávím čas.

Tomáš Čmelík

COO

Jsem rodák z jižní Moravy, který se v devatenácti letech pustil do prvního podnikání. O pár let později jsme založili Slevoking, který později přerostl do Travelkingu. Mám rád dobré víno, hudbu i dobrou společnost. Proto je pro mě důležité budovat firemní kulturu, se kterou jsou zaměstnanci spokojení, a mohou tak být hrdí na svou práci. Aktuálním hlavním cílem je mít stabilní společnost s pevným místem na trhu.